Alenehjemmetræning 11 uger Alenehjemmetræning 11 uger
Hejsa
Ja, så er vi kommet dertil hvor han skal lære at være alene hjemme. Det er ikke gået skide godt de sidste par dage. Han er lukket ud i køkkenet fordi det er her han kan lave mindst ballade, jeg troede egentlig slet ikke han kunne lave noget ballade, men men.... i går da jeg kom hjem havde han gnavet i dørkarmen på begge sider af døren! Og i dag havde han været i gang med væggen. Ehm altså, hvad skal jeg så gøre?
Jeg har nogle forskellige tanker, men ved ikke hvad I vil foreslå, derfor jeg lige laver dette lille indlæg.
Jeg tænker at jeg kan købe et bur at have ham i når han er alene, at jeg kan købe noget gå væk hund spray og så spraye på væg og karm eller at jeg kan købe sådan en børnelåge, så det ikke er så slemt at være "lukket inde"...
Forslag modtages med kyshånd
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.751
Kunne forrestille mig at du er gået for hurtigt frem, siden han allerede er bange for at være alene hjemme... Og bur vil jeg ikke anbefale.
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 32 Hunde: 4 Annoncer: 5 Emner: 73 Svar: 4.135
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 10 Svar: 29
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.300
Den er kun 11 uger, ergo har I haft den i 3 uger og allerede nu vil I have den skal være alene i længere tid ??
Det fungere altså ikke.
Alenehjemme træning forfra, det tager tid, men er guld værd når det lykkedes.
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 10 Svar: 29
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 111 Svar: 3.109
samtidig sørger vi altid for at vi giver et par godbidder inden vi går ud af døren (eller noget de kan gnave i) også at der er masser legetøj til aktivering så vi slipper for at de "keder sig" på vores ting
Alenehjemmetræning 11 uger