{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

snack galt i halsen ? {{forumTopicSubject}}

Bamse sidder her til aften og gumler i et flat stykker hud ( prøver fra dyrlægen) nu er det bare blevet lidt lille og han fik det langt nok ned i halsen at han nærmest måtte kaste det op. Har hvalpe styr på når hans gnave ben eller hvad han nu får af guf eller skal man fjerne det når det bliver lille nok til at få det galt i halsen ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  snack galt i halsen ?
  • #1   22. maj 2011 Pas på...jeg var så tæt på at miste min lille poms Jojo til sådan et stykke tørret kød.
    Efter timer på operations bordet blev han heldigvis reddet,,,han mistede så kort tid efter livet af anden grund.

• #2   22. maj 2011 Så er det i skralde spanden øv det var han ikke glad for smiley
    vil ikke miste ham allerede

• #3   22. maj 2011 min dyrlæge ku faktisk ikk se det sad der så langt nede sad det fast,,,,jeg fandt ham blå på tunge,,og ku se det sidde der .I forsøget på at få det op fik jeg skubbet det ned.
    Min dyrlæge havde nær aldrig fået det op,,pga hvis man skærer i spiserøret kan det give varige skader så de var tvunget til at fiske det op!!

• #4   22. maj 2011 årh nej den stakkel. kunne den så få vejret bare lidt indtil i kom til dyrlægen og fik det ud ?

• #5   23. maj 2011 ja det hjalp at jeg havde fået skubbet den lidt ned men han var ikk ok...
    dyrlæge puttede ham i røgten for at se den sadd er...det var sådan en tørret kylling dims i skiver
    Jeg lavede faktisk en tråd med det og andre havde oplevet det samme med samme variant på stor hund også

Kommentér på:
snack galt i halsen ?

Annonce