{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Luposan kvaliteten {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har fodret med Luposan i et par år, og har været fuldt ud tilfreds med foderet. Det har været en af de eneste mærker min hund har spst med glæde. Og så er det baseret på de "gode" ting, som en dalmatiner nu har brug for.

Vi får leveret foderet fra zooplus, enten den engelske eller tyske.

Men her de sidste 3 gange, er jeg blevet skuffet.. Hunden spiser det heller ikke ret gerne mere. Og det skyldes simpelthen at det snart ikke er andet end smulder?? Er det helt normalt for i andre der bestiller fra udlandet? Eller det blot producenten der er blevet mere la la med kvaliteten? Går det mon galt under GLS håndtering

Før i tiden var der på ingen måde noget at klage over!!

Håber nogle kan svare, for syntes godt nok det er så træls.. Hvis andre oplever det, så må der vel kunne gøres noget?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Luposan kvaliteten
  • #1   20. maj 2011 Jeg har fået leveret fra zooplus.de en gang -ingen problemer med smulder e.l.

Tilgengæld var jeg så alt andet end tilfreds med foderet, men det er jo en anden sag:o)

• #2   20. maj 2011 hov -og det er kun et par mdr siden

• #3   20. maj 2011 Jeg har oplevet de sidste gange vi har bestilt.. Og det er så siden ca november, igen i januar og så her først i april.

det startede henad november. Og syntes bare smuldret er blevet værrer og værrer :o(

Når vi tager hans ration målebægret så er det ca 1/4 del der bare er smulder. Er jo pænt trist. For det er virkelig godt foder.. Som hunden bare ikke gider slikke i sig :o) Men spiser stadig de intakte stykker.

• #4   20. maj 2011 skal lige sige.. virkelig godt foder til vores vuffer ;o) smag og behag ja

• #5   20. maj 2011 Pernille -ja det er jo forskelligt hvad hundene trives på:o)

Men det foder jeg fik var bestemt ikke bare smulder. Self var der en smule smulder i bunden af sækken, men det var altså ikke mere end hvad man kan forvente, og som jeg osse har oplevet ved andet tørfoder.

• #7   20. maj 2011 Ditto med Krumme ;o)

• #8   20. maj 2011 Vi køber også Luposan via zoolus og oplever desværre også en del smulder. GLS er ofte lidt voldsomme ved pakkerne, og jeg har før fået alle penge retur pga. at varerne var mast og dermed istykker. Zooplus skrev tilbage, at deres pakkeafdeling ville forsøge at pakke varerne anderledes, så de ikke kunne trykkes på samme måde.

Det er dog umuligt at undgå smulder - fx ligesom ved alle morgensmadsprodukter - for foderet opbevares jo i store mængder, og dermed trykkes de underste stykker i mindre stykker.

• #9   20. maj 2011 Bliver nok nød til at uddybe.

det er ikke bare i bunden af fodersækken, så havde det jo været ok.. Det er jo som også nævnt helt alm.

Nej det er hver gang jeg tager et måltid i målebægret, så er det ca 1/4 del smulder.

Ja de har pakket det om, og det er jo dejligt.. Men desværre er det bare blevet et stort smulder selv om det er pakket ind i beskytterplast.
    Havde som sagt ikke samme problem før i tiden, trods det ikke var pakket så godt ind tidligere.

Så må hellere klage til zooplus.

• #10   20. maj 2011 og det er netop et stort RC-målebægre vi bruger i det daglige :oP

• #12   20. maj 2011 Krumme, det kan da godt tænkes.. Nu husker jeg så ikke om den sending fra november er fra England. Det er jo alt efter hvordan pund og EURO ligger :oD.

De 2 sidste gange har det været fra Tyskland. Men lidt trist at have 20 kg smulder. :o) Købte 40 kg sidste gang

Men tjekker lige..

• #14   20. maj 2011 Pernelle J
    Lige meget om du handler på den engelske eller tyske zooplus bliver varerne sendt fra samme lager i tyskland, så det burde ikke have noget at sige smiley

Kommentér på:
Luposan kvaliteten

Annonce