653 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Hunde snak?? Hunde snak??
Nogen der er med på en "rigtig" hunde snak??
Knus.
0 synes godt om
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 586
jun 2004
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 8
Hvilket foder giver du din hund??
Knus.
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 77
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 11
Men hva mener fue egentlig med rigtig hundesnak???
jun 2004
Ja, det har du ret i, men mine venner ville nu nok kalde det en besættelse.
Så Patricia:
Jeg mener at man deler sine oplevelser, erfaringer o.s.v, ikke alt det der småtøssesnak, det er jeg så træt af.
Knus.
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 586
Ja lad os få en snak om hundemad. Hvad er skidt og hvad er kanel? Følges kvalitet og pris ad?
Jeg giver min hund ROal Canin, for jeg har fået at vide af min dyrlæge at det er godt at holde sig til det foder der ligger i den dyrere ende.
Hun var lidt oprørt over den der test af hundemad som tænk og test har lavet sammen med Dyrenes beskyttelse. Hun mente at det var en gang vrøvl, fordi der var nogle ting de havde undladt at undersøge.
Hvad får jeres hunde at spise?
jun 2004
Billig kan jo godt være lige så godt som dyrt.
Ja, foder i den dyre ende er tit det bedste. Har godt set den test du omtaler, og den fik jeg ikke meget ud af, da det mad min får ikke var med.
Max får naturkost, noget der hedder Kromix, eller sådan noget, køber det på en tank i nærheden af hvor jeg bor.
Da min hund er gammel foreslog min dyrlæge at jeg gav ham noget foder der er godt for gamle hunde, men det var alt alt for dyrt, og det han får har fået ham op i en alder af 13 år, så det må væer godt nok. Han får også levertran en gang om dagen i hans aftensmad, for at holde hans leder smidinge.
Knus.
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 93
Da jeg var i praktik som dyrelæge kunne jeg ikke forstå den store prisforskel på hundemadden, hvor vi giver ca 100,- i fakta koster det ca. 400,- hos dyrelægen.....
det viser sig at det mad man køber ved dyrelæget er meget sundere for hunden og at man ikke bare skal købe en tilfældig sæk men man bliver vejledt så man får det perfekte foder til ens hund..... i alt fald det der hedder fx C/D, C/X og alle dem der...
men at når man køber maden i et supermarked behøver det ikke altid at være det dyre foder der er dyrest,
hvis man har en svag eller meget gammel hund er det nok en god ide at købe foderet ved dyrelægen så man får det der passer til ens hund...
-Line P
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 93
jun 2004
Knus.
Hunde snak??