{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

jae, min omplacerings hund {{forumTopicSubject}}

Fik i torsdags min 19 måneder gamle skotte tæve hjem, hun har hidtil levet i kennel med andre voksne hunde og de kuld hvalpe der af og til også kom...

Det er bare gået så godt, hun lytter, virker tryg, er glad og legesyg, og har vænnet sig til sit nye navn Nova !!
Har øvet med at kalde hende til mig i en hundeskov, og det går også rigtigt fint, ikke at jeg tør slippe hende ved gåtur andre steder, men det går godt, og hun skal nok lære det helt ,så jeg også kan slippe hende andre steder hvor jeg ikke generer folk...

Det eneste der har gået mig lidt på er at hun ikke ville spise meget, og jeg har stået ved hende ved mad skålen og lokket lidt ved at komme MEGET lidt leverpostej på enkelte kugler og lade dem falde ned i skålen når hun viste interesse, MEN her til aften har hun spist helt selv og hele portionen, stadig med lidt leverpostej på, men uden jeg var i nærheden, HURRA ....

Så nu er det bare at nyde freden for os og hende og fortsætte den gode tilvænning, om 2 uger er freden forbi og der kommer en 9½ uge hvalp i huset... : )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jae, min omplacerings hund
Kommentér på:
jae, min omplacerings hund

Annonce