{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.820 visninger | Oprettet:

Foder Chihuahua {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Nu søger jeg endnu engang hjælp hos alle jer fantastisk erfarne hundeejere smiley

Jeg vil selvfølgelig det bedste for min lille Chihuahua dreng og nu er jeg inreresseret i hvilket foder der ville være bedst. Lige nu får han Eukanuba hvlapefoder - har overvejet at gå over til RC, MEN har læst/hørt rundt omkring at det slet ikke er så god en kvalitet foder som det giver sig ud for at være...
Vil gerne have et foder med mindst mulige 'fyld' produkter som kan give han alt hvad han behøver...
Kan også forstå at jo bedre kvalitet foder des mindre afføring, det er jeg jo selvfølgelig også interesseret i smiley

Håber der er nogen der ude der er klar med lidt råd og vejledning smiley

Venlig hilsen

Vicky

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder Chihuahua
  • #2   15. maj 2011 Jeg har godt nok ikke en chihuahua, men en yorkie, og jeg fodre med ziwipeak, som er det eneste foder som har fungeret for os. Vi har prøvet lige fra RC til barf!

• #3   15. maj 2011 Har aldrig hørt om Tholos før...
    Glemte vidst at skrive at det også gerne må være forholdsvis nemt tilgængeligt foder....

• #4   15. maj 2011 Prøv at tage et kig på følgende produkter (nedenfor) - det er alle produkter der er efter BARK princippet og nogle af dem er All-Stage foder (de to sidst nævnte er BARF) ; )

Alle de nævnte fodere er foder af aller bedste kvalitet.

Acana
    Orijen
    WolfsBlut
    PetCurean NOW!
    Fish4Dogs
    Ziwipeak
    K9 Natural frysetørret barf og/eller
    BARF

• #5   15. maj 2011 min chihuahua får royal canin nu...men vi går over til acana da min nye lille hvalp som jeg får d.1juli er opdrættet på acana og jeg har læst på det efter vi talte sammen om foder der hvor min lille nye kata kommer fra...så jeg er færdig med RC....

• #6   15. maj 2011 Af erfaring har jeg lært at man skal kigge på racen især når man har små hunde.
    De små kræver lidt mere protein og fedt procet end de større racer.
    Rc chihuahua foder er nøje afbalanceret til chi og små hunde,,,rc har også mini royal...ellers er eukunuba et godt foder til de små!

• #7   15. maj 2011 Jeg synes også, at du skal kigge på de mærker/producenter, som Reiki Master nævner.

Jeg bruger selv Gourmix fra Vetcur til min hund, men de er nok lidt for store i størrelsen til din hund.

Alt i alt er det jo et spørgsmål om, hvad man har samvittighed til at fodre med. Og om man gider at sætte sig ind i, hvordan man læser ingredienslisterne på foderposerne.

• #8   15. maj 2011 *Alt i alt er det jo et spørgsmål om, hvad man har samvittighed til at fodre med. Og om man gider at sætte sig ind i, hvordan man læser ingredienslisterne på foderposerne.*

Det har vel også bare LIDT at gøre med hvad ens hund trives med??

• #9   15. maj 2011 Ja, selvfølgelig har det det;-)

• #10   15. maj 2011 Mette: Det har da ALT at gøre med om hunden trives med det... Hvis jeg bestemmer mig for et foder men min hund ikke trives med det, så er det da bare ud til højre og så prøve noget andet smiley

• #11   15. maj 2011 Jeg fodre mine med Fish4Dogs og Orijen Red Regional - Det synes jeg er en super kombination. :o)
    Mærker som WolfsBlut, Taste of the wild, Acana mv. kan du også se videre på.
    RC, Hill's, Eukanuba mv. ville jeg aldrig fodre med, det er fyldt med korn, soya, gluten mv. som er allergifremkaldende for hunden og kun fungere som fyldestof (=mere afføring)

• #13   15. maj 2011 Nogen der har erfaring med taste of wild?? Synes umiddelbart også det lyder interessant..

• #14   15. maj 2011 Kunne også være lidt lun på Acana smiley

• #15   15. maj 2011 Wild bruger jeg,,dte bare ikke godt nok til helt små hunde,,,wolfsblut har flere varianter og der kan du se på indholdet

Syntes det mærkeligt at ingen bemærker mit indlæg?? for det er altså ikk bare hvad andre fungere på ,,og hvad lab kontra chi fungere på

Det er altså rigtigt vigtig mht race også....
    Jeg har selv prøvet at stå med sukkerkolde pomser fordi jeg brugte hills,,,og har det ogsåsådan at jeg helst ikke vil bruge korn indholdige produkter,,men det kan jo bare ikke lade sig gøre hvis indholdet deri gør deres sukkerbelance bliver for lav fordi jeg ikke kan lide dre er korn i

• #17   15. maj 2011 Anette ja jeg kan også se på mine at de har en flot pels af taste of teh wild og wolfsblut
    Men har du prøvet at have hvlpe og fodre med ziwi peak??

• Stine M
    Stine M Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #18   5. aug 2013 Er EUKANUBA HVALPEFODER, dårligt ?

• #19   5. aug 2013 Jeg skifter foder når der ikke er mere RC junior i foderspanden, for der skal Lucky alligevel til at have voksenfoder..

Har kigget meget på Wolfsblut og taste of the wild smiley

• Stine M
    Stine M Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #21   5. aug 2013 Jeg kan ikke lige læse noget jeg synes virker dårligt, men jeg ved absolut ingen ting. Står og skal ha min første hund så jeg læser og læser og søger på det foder jeg kan få i mit område og der går jo noget tid før jeg kan se om hun trives med det, og ville være ved at at ha valgt det alle andre ved er dårligt:-)

Ingredienser
    Tørret kylling og kalkun (> 30%), majs, hvede, animalsk fedt, tørret sukkerroepulp (> 2,5%), kyllingeprotein hydrolysat, ris, tørrede hele æg, fiskeolie, ølgær, kaliumklorid, salt, fructooligosaccharider (0,15%), morgenfrueekstrakt.

• #22   5. aug 2013 Jeg fodre med Orijen på Draco, og Hill's science plan på Eddie.
    Dog har vi tænkt os at gå over på Orijen til Eddie når det andet er løbet tør. Synes det er et super foder, selvom draco kun har været på det i kort tid. Kan klart anbefale det.

• #24   4. jan 2014 det er Royal canin er rykker he he ej men det får min smiley og skider højst to gange om dagen. eller en. har hørt godt fra andre med chihuahua som også bruger dette foder. når hvad falder dit valg så på? smiley he he

profilbillede
Kommentér på:
Foder Chihuahua

Annonce