{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.585 visninger | Oprettet:

Hunden "bævrer/ryster" {{forumTopicSubject}}

Min kæreste har en Welsh Terrier som nogle gange Bævrer eller ryster, den nærmest vibrere, men jeg har set mange hunde gøre det hvis de f.eks sidder ned og venter på at blive lukket ind, hvis man ligger med den.

Et eksempel er her den anden dag da vi så film, da lå min kæreste med hunden i sofaen, den lå på ryggen og blev nusset på maven, men alligevel "vibrerede" den i hele kroppen..

Dens familie gør det samme, og min mors hund gør det osse. hvorfor bævrer/vibrere/ryster de??

smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunden "bævrer/ryster"
  • #1   15. maj 2011 Det er fordi adrelinen i kroppen pumper rundt, det kan både være3 pga: Glæde, spænding, nervøsitet osv (:
    - Nogen gange kan det være fordi hunden fryser men tror jeg dog ikke i dette tilfælde, må det være glæde og spænding (;


  • #2   15. maj 2011 vores Coda gør det når han udtænker et 'angreb' og vil lege, så sitre han helt vildt - øjnene står på stilke og ørerne blafre, det ser så sjovt ud, og eller er klar til angrebet af en legelysten hund smiley

  • #3   15. maj 2011 Hvis en hund ryster, kan det være fordi den har kvalme - og der anbefales det at kontakte dyrlægen.

    Rysten hos hunde kan osse være forårsaget af træthed hos de små racer hvor rysten er alment kendt ex. hos Dansk Svens Gårdhund.



  • #4   15. maj 2011 Faith gør det, når hun er spændt, så løfter hun den ene pote og så hun totalt overspændt i hele kroppen samtidig med hun ryster, det oftest hvis hun skal have noget meget lækkert, eller en gave, eller der kommer gæster.

  • #5   16. maj 2011 Så når min kæreste leger med hunden og løfter den op så den ligger på ryggen i hans arme (han har ALDRIG tabt den, og det er blevet gjort ved den siden den var lille), så er det egentlig fordi den er spændt over hva han så gør?? smiley

    og når den venter på at komme ind, eller vi har noget i hænderne, så er det osse spændt?? smiley


Kommentér på:
Hunden "bævrer/ryster"

Annonce