{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FT Springer Spaniel spørgsmål
  • #1   15. maj 2011 min kæreste trænede lidt med ham,aport, spor, lydighed, og lærte ham tricks, sammen lagt nok 3 gange om ugen udenfor sæson. men vi boede også på en gård hvor han frit løb rundt hele dagen sammen med den anden hund.. og så elskede han rottejagt i halmen smiley

• #2   15. maj 2011 tak tanja, så var han da godt beskæftiget :o)

• #3   15. maj 2011 ja men han var stadig helt oppe og ringe det meste af tiden. han kunne ikke gå en alm tur i skoven, det eneste han ventede på var vi kastede et eller andet han så kunne hente. bare gå gennem skoven i roligt tempo og hyggesnuse var ham umuligt, han var lige en tand for meget på med hensyn til jagt, han var en super jagt hund, og min kæreste blev inviteret på jagt udelukkende pga hunden var så dygtig... men han var ikke god til at slappe af... kom vi ud i gården, ja så stod han der med en pind, muggede jeg hestebokse, stod han med en pind osv

• #4   15. maj 2011 hans liv var åbenbart jagt jagt jagt og hente ting

• #5   15. maj 2011 Det giver mening :o)

Jeg har sagt farvel til min cocker/border collie blanding og det lyder lidt af det samme adfærdsmønster. Han var ikke på jagt og han var også altid "på" og villig til at arbejde :o)

• #6   16. maj 2011 jep... aktiv var vores i hvert fald. men dejlige hunde...

Kommentér på:
FT Springer Spaniel spørgsmål

Annonce