{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Voksen hund?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg har en unghund på lidt over ti måneder som vi købte som hvalp.. men jeg vil gerne høre hvad jeres erfaring er med at købe en voksen hund i stedet for hvalp.. enten som alene hund eller sammen med en eller flere i havde i forvejen..
Vi har nemlig overvejet en hund mere på et tidspunkt og vil høre om en voksen hund måske har bedre indflydelse på en unghund end en hvalp eller ????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Voksen hund??
  • #1   3. jun 2006 jeg har prøvet at tage voksne hunde ind, og har ikke problemer med sammenføring så længe de er modsat køn. skal jeg fører samme køn sammen foretrækker jeg hvalpe eller unghunde.

• #2   3. jun 2006 Har hentet min voksne hund på internat....og må sige at jeg var nødt til at starte "forfra" med hende fordi hun var sky....lige så stort et arbejde som hvis det var en hvalp.
    Har kun hende så jeg kan ikke sige noget om sammenføring ud over at jeg på ingen måde ville være bekymret for at få en hvalp sammen med hende.....(bortset fra at hun ville blive så ked af det fordi hun er "mors egen og eneste" hund i verden.....

Kommentér på:
Voksen hund??

Annonce