1.028 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Oversigt over hundefoder. Oversigt over hundefoder.

Har fundet denne side. Aner ikke om den er blevet lagt op her på HG før. men nu kommer den ihvertfald.

http://www.dogfoodanalysis.com/dog_food_reviews/

Godt overblik over hundefoder i kategorier fra 1 stjernet foder til 6 stjernet foder..

Jeg blev ret overrasket over at Foder som RC og EU Og Hiils ligger i 1 og 2 stjernet ligesom pedigree osv. Men hvor Acana & Orijen ligger på 5 og 6 stjernet foder..

Det gav mig nogle gode punkter at gå efter. og har nu besluttet at prøve TOTW Aka Taste of the wild

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oversigt over hundefoder.
  • #2   9. maj 2011 du skal gå videre til den sidste side under 6 stjerner smiley

• #3   9. maj 2011 Jamen der kan man bare se - vi har valgt et 6 stjernet foder. Men Orijen er også super godt smiley

• #4   9. maj 2011 heh ja smiley havde også overvejet at prøve orijen men nu startet vi lige med Taste of the wild og ser om der er noget smiley

• #5   9. maj 2011 Synes det er en super guide - Også godt med deres beskrivelser!
    Synes dog ikke, at jeg kan finde Fish4Dogs?
    Men dejligt at de andre fodermærker man synes om, ligger i toppen af poppen! :o)

• #6   9. maj 2011 Det havde jeg også i tankerne da Silas skulle skifte foder, men det er bare nemmere at få fat i Orijen for mig smiley
    Og Silas fungere rigtig godt på det. Er ked af at Lilly skal trækkes med Royal Canin.

• #7   9. maj 2011 nu køber jeg altid mit foder i england og der er der ikke noget problem at få fat i det heldigvis smiley Wolfsblut kunne jeg heller ikke finde der inde så tror der er nogle få der ikke er med på dem.

• #8   9. maj 2011 Det kan godt være de giver Hill`s l/d foder 1 stjerne, men nu er det er special foder beregnet til hunde med dårlig lever og om de kan lide det eller ej så virker det sku, nu har Fluffy fået det i 1½ år og dengang der var hendes lever så stor at vi ikke kunne finde start og slut på den på en scanning og nu 1½ år efter er hendes levertal normale og leveren er igen normal str, så det virker hvad enten de kan lide det eller ej, og min hun har fin blank pels, perfekt foderstand og har kun afføring 1 gang dagligt, så helt dårligt kan det sku ikke være.

• #10   10. maj 2011 nadja

mine hunde har jo også altid kørt på pedigree og de har en super flot pels og er i perfekt foderstand osv. så det ikke for at nedgører dem der er 1 stjernet. er bare overrasket over mange af dem der hakker ned på en hvis man køber noget lidt billigere foder at ingredientserne så enlig er det samme i RC osv som det billige. ihvertfald i følge den side der smiley men der er jo også kun en god guide snor :d hvis så ens hund fungere fint med nettos billigste og ikke gider spise andre og hunden er sund og raske så lad dog hunden smiley

Kommentér på:
Oversigt over hundefoder.

Annonce