863 visninger
|
Oprettet:
Overraskelse :) {{forumTopicSubject}}
skulle ned til min søster i dag og fødselsdags hygge med noget af familie, da hun fylder år på tirsadg..
nååå, men så kommer min far og hans kone og de står ved bilen i laaaang tid, så gik hen til dem, da det kunne være de havde brug for hjælp til noget med hundene (2 schæfer), da jeg så kommer rundt om hækken, stå den dejligeste og skønneste lille hvalp nede foran min far... en skøn lille sort schæfer han.. han er bare en lille charmetrold..
så kan man næsten ikke vente til man selv for en skøn lille vaps til september hehe
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
mar 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 122 Svar: 741
jeg venter en staffordshire bull terrier :o)
jul 2010
Okay, gætter på du har et bestemt sted i sigte siden du kan sige det bliver i september :o) Bliver spændende :o)
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.959
Da vi skulle have Hazel, fortalte vi det heller ik til nogen. Familien fik det først at vide da vi pludselig bankede på og stod med den lille fis i armene :O)))
vaps mere
Og pt venter vi hvalp igen - der har familien også først fået det at vide nu her, hvor hun er 2 uger gammel, på trods af at vi har ventet på denne hvalp i flere måneder ;O) Mine hg-venner ved stadig ikke at vi snart henter en vaps mere
mar 2010
ja med sådan nogle overraskelser..
kan huske da vi var små, der skulle han li ud og kører, og da han kom hjem igen, havde han den dejligeste lille lab med hjem..
ja, jeg har fundet nogle fantastiske opdrætter, de er i spanien lige pt, og har lige fået besked i dag fra dem om at parringen nu er slut og at alt er gået fantastisk.. så omkring den 6 juli kommer der nogen dejlige små hvalpe til verden..
*Michélle aka Fie *
ej det er fantastisk, kan næsten heller ikke vente..
vi overraskede også familien, da vi fik Eddie, min mor er normalt ikke så vild med hunde og slet ikke MH, men da jeg stod med ham i armen, røg hun over og nuppede ham og var ingen kontakt til hende resten af dagen for al hendes opmærksomhed gik til den lille fyr..
og nu har hun og ikke mindst resten af min familie et helt andet syn på MH, så det er skønt.. Men den her gang ved de godt vi venter hvalp..
men er dejligt med overraskelser.. :o)
jul 2010
Så kan man da sige der kommer nyt blod til DK :o)
mar 2010
det er han også.. :o)
ja, det må man sige, men han skulle være helt fantastisk og han vinder det hele på udstillingerne, så det er vel også meget godt
jul 2010
apr 2006
Lige så dejligt det er at være med helt fra planlæggelsen af kuldet, ligeså forfærdelig er den næsten uendelige ventetid
jul 2010
mar 2010
*Michélle aka Fie *
ja det er det nemlig.. synes de mdr, hvor man gik og ventede på, at tæven skulle gå i løb , var rigtig lang.. men efter hun er gået i løb er det gået lidt stærkeer, men det er nok fordi der sker en masse mht parring osv..
men vil nok svinge lidt endnu inden de små vapser er kommet til verden, så kan man jo besøge dem derefter.. men når jeg tænker på at der går 4 mdr før vi har en lille i huset, så virker den lang ventetiden, men men men den er det hele værd :o)
apr 2006
LH - Det er helt sikkert det hele værd :O))) Jeg synes ventetiden op til fødslen var rigtig lang - især fordi man tjekker konstant om der er nyt :O)))
mar 2010
ja, det kunne jeg godt forstille mig.. nu ser jeg bare frem til og hører om hele turen nede i spanien og så glder jeg mig til hun skal scannes..
ej, hvor bliver det dejligt hvornår for i hende hjem ?
apr 2006
Vi får hende hjem om 6 uger :O)) Glæder mig til at de bliver gamle nok til at vi må besøge dem :O))))
mar 2010
men hanhunden skulle være kendt for at lave store kuld også, så håber virkelig..
ej hvor spændende.. det bliver dejlig, hvornår må i begynde at besøge dem..
må være ulideligt, at man ved hun er der, men at man ikke kan komme og se hende.. ??
apr 2006
Skal han bruges til udstilling? Så ka det jo være vi sses en dag
Vi må først besøge dem om et par uger - men de er nu heller ik så spændende før Selvom de er vildt søde, så ka de endnu hverken se eller gå.. Men så snart der er liv i flokken, så skal vi helt sikkert op og se dem Vi ved dog først hvilken en af tæverne der bliver vores når de er 7 uger....
mar 2010
ja, det skal jeg helt sikkert.. så det gør vi da helt sikkert :o)
nej, det er jo lige det.. ej det bliver spændende..
er det køber eller opdrætter der beslutter hvilke hvalp der passer bedst til hvem ??
apr 2006
I vores tilfælde er det opdrætter, der bestemmer hvilken hvalp hver især får... Men de tager selvfølgelig højde or evt ønsker :O))
De kender trods alt hvalpene bedst, og ved brugshunde er det vigtigt at hunden passer til ejers formål... Så vi som nybegyndere ikke får en hund med for stærke drifter, eller politimanden ikke får en hund med for lidt drift
mar 2010
okay, nu det jo første gang jeg skal have hund fra seriøst opdræt.. men tro også det kommer til at fungere sådan hos vores opdrætter :o)
men ej hvor bliver det spændende, 1½ mdr, så har i en dejlig ny vaps i hjemmet.. ej det bliver spændende glæder mig til og se hende herinde
jul 2010
Michelle, aah, jamen det er det nok også, synes i det hele taget det er fantastisk med et godt samarbejde hund - ejer imellem, så lækkert ;o)
Det bliver jo spændende for jer 2, ville ønske tiden også var til jeg også snart skulle have en vaps, men der går nok lang tid, men det er også okay, så kan jeg nemlig få undersøgt flere forskellige ting i mellemtiden ;o)
apr 2006
Tror alle hunde synes det er hyggeligt med den enetid med ejeren :O) Også de racer der normalt ikke er kendt for at være nemme at træne..
jul 2010
Blis elsker at lære, Tobi derimod havde kun lært sit da han kom hertil som 8 mdr. der vil skulle meget tålmodighed til for at lære ham andre ting, han er "bare" lalleglad, men vil da gerne have godbidder alligevel uden han har gjort sig fortjent ;o) Har haft forsøgt om jeg kunne lære ham at dække, men tror han er for tæt på gulvet ;oP aj hvis man har ham på alene hånd, så er jeg ret sikker på han kan lære det, men hvis de begge er om en, så forvirre de nærmest hinanden. Vi har fornylig købt lidt agility ting, det er Blis glad for ;o)
Overraskelse :)