{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

Fru Nielsen ............ {{forumTopicSubject}}

Ja jeg kommer lige nede fra Fru Nielsen .

Jeg gik der ned for et par timer siden , efter at Bertil havde fået sovet godt igennem efter dagens oplevelser i Hillerød.

Hold op hvor blev hun glad for at se den lille fyr. Hun har ikke haft ham siden i torsdags , da hun har været hos hendes datter til noget fødselsdag ,med overnatning.

Hun stod fuldstændig rørstrømsk i gangen med gråd i stemmen og sagde ;

- hvor har jeg savnet dig , lille ven ( det sagde hun 4-5 gange )

Nå men , vi sætter os ned , for en kop kaffe og så begynder vi at sludre om løst og fast.
På et tidspunkt kommer jeg frem med mine tanker om , at give hende Bertil med den klausul , at han kommer tilbage til mig , når hun ikke er iblandt os længere........

HELDIGVIS !!!!!!!!!

Svarer hun meget bestemt nej , at det arrangement vi har passer hende perfekt og at hun bliver dækket , så nogenlunde ind med sit behov for hundessamvær.

Hun ønsker på ingen måde , at være hundeejer igen , uanset om jeg er der som garant for hunden eller ej.

HOLD OP , en lettelse jeg fik dybest inde i mit hjerte.

Bertil forbliver med at være min hund smiley

Jeg tror ( noget jeg kunne fornemme igennem vores samtale ) , at Fru Nielsen distancere lidt fra at binde sig 100 % til Bertil , da hun er meget meget bange for endnu engang at skulle sige farvel til en hund pga hendes alder.
Hun kan bedre forholde sig , rent mentalt , til at Bertil IKKE er hendes hund og dermed kommer hun så heller ikke i den situation hvor hun måske skal skille sig af med ham pga. alder / helbred , da han aldrig har været hendes hund.

I bund og grund en dejlig slutning på mine tanker omkring Bertils og Fru Nielsen forhold.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fru Nielsen ............
Kommentér på:
Fru Nielsen ............

Annonce