Fru Nielsen ............ {{forumTopicSubject}}
Ja jeg kommer lige nede fra Fru Nielsen .
Jeg gik der ned for et par timer siden , efter at Bertil havde fået sovet godt igennem efter dagens oplevelser i Hillerød.
Hold op hvor blev hun glad for at se den lille fyr. Hun har ikke haft ham siden i torsdags , da hun har været hos hendes datter til noget fødselsdag ,med overnatning.
Hun stod fuldstændig rørstrømsk i gangen med gråd i stemmen og sagde ;
- hvor har jeg savnet dig , lille ven ( det sagde hun 4-5 gange )
Nå men , vi sætter os ned , for en kop kaffe og så begynder vi at sludre om løst og fast.
På et tidspunkt kommer jeg frem med mine tanker om , at give hende Bertil med den klausul , at han kommer tilbage til mig , når hun ikke er iblandt os længere........
HELDIGVIS !!!!!!!!!
Svarer hun meget bestemt nej , at det arrangement vi har passer hende perfekt og at hun bliver dækket , så nogenlunde ind med sit behov for hundessamvær.
Hun ønsker på ingen måde , at være hundeejer igen , uanset om jeg er der som garant for hunden eller ej.
HOLD OP , en lettelse jeg fik dybest inde i mit hjerte.
Bertil forbliver med at være min hund
Jeg tror ( noget jeg kunne fornemme igennem vores samtale ) , at Fru Nielsen distancere lidt fra at binde sig 100 % til Bertil , da hun er meget meget bange for endnu engang at skulle sige farvel til en hund pga hendes alder.
Hun kan bedre forholde sig , rent mentalt , til at Bertil IKKE er hendes hund og dermed kommer hun så heller ikke i den situation hvor hun måske skal skille sig af med ham pga. alder / helbred , da han aldrig har været hendes hund.
I bund og grund en dejlig slutning på mine tanker omkring Bertils og Fru Nielsen forhold.
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.859
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.988
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
så skulle det vist være linket til min forrige tråd
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.988
Fru Nielsen lyder som et meget fornuftigt og realistisk menneske. Og du lyder til, at være et MEGET stort menneske....
Bertil er en ret aktiv hund, ikke sandt? Jeg er ret sikker på, at han ikke ville have det fjerneste imod, også at komme til agility med dig... Personligt er det, når jeg er til agilitytræning med mit lille franske æsel, at vi har den bedste kontakt...;0)
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
Og så var det hyggeligt endelig at sætte ansigt på dig og smukke Bertil i dag
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
jan 2010
hvor er i bare søde allesammen
jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige , men jeg bliver altså helt rørt over jeres rosende ord om min person
tusind tak , allesammen
jan 2010
Lige netop , væk med den dårlige samvittighed og lad os begge nyde den lille frække hund
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 261 Svar: 2.130
jan 2010
som jeg sagde , da vi mødtes .......
Bertil snupper alle pokalerne
Fru Nielsen ............