{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Noget jeg bare ikke forstår..
  • #1   5. maj 2011 Det forstår jeg heller ikke om kommer aldrig til det! Håber folk bliver klogere! Men det nok lidt optimistisk, desværre smiley

• #2   6. maj 2011 Køber man en raceren hund, så burde man jo vide hvordan den bliver som voksen :o) er det en blanding, så er det jo ikke til at vide, med mindre det er en blanding af 2 racerene hunde, så er der 2 muligheder ;o) Men ja køb og smid væk er der for meget af!

• #3   6. maj 2011 Aino: Derfor må man også være ekstra forberedt når man køber blanding og være klar på en evt. udfordring

• #4   6. maj 2011 Trine K: Enig :o) men ikke alle der tænker over det når de ser de nuttede hvalpe, hvilket alle hvalpe jo er :o/

• #5   6. maj 2011 nej det er desværre rigtig aino...bliver også så trist når jeg ser endnu en som har haft hundene et par mdr. og så pga. forandringer i deres liv desværre må af med hvalpen/hunden igen. jeg får lyst til at købe dem alle fordi mit hjerte græder...men de mennesker har det jo på samme måde den anden vej rundt...de ved bare ik bedre end at sælge hvalpen/hunden videre. de gør det i en god mening syntes de selv...

• #6   6. maj 2011 Jeg forstår det hellere ikke.
    Men personlig så vil jeg hellere se at hunden bliver solgt og får en ny chance hos en familie som evt. vil gøre noget mere i at holde hund.
    End at den bliver hos familien og er understimuleret og trist resten af sit liv

• #7   6. maj 2011 ja nemlig Louise...det er jo for hundens bedste. men ja personligt ville jeg aldrig slippe mine hunde når de først er kommet ind i familien er det for at blive...så er det op til mig som ejer at få dem til at passe så godt så muligt ind:)

• #8   6. maj 2011 Louise Britt P: Jo det er jeg enig i, heller være et sted hvor den har det bedre, men trist hvis så de går ud og køber en anden hvalp også det samme sker igen... for det meste handler det nok om at de ikke sætter sig ind i racen, eller de køber blanding de ikke ved hvordan bliver, eller impulskøb :o/

• #9   6. maj 2011 Aino: Nej desværre smiley

• #10   6. maj 2011 Nej det forstår jeg heller ikke.
    Men tror nogen mennesker ser på dyr lidt anderledes end os.
    "Det er jo bare en hund" den sætning har jeg tit hørt og jeg stejler hver gang. Det er bare så meget ikke en skore replik her.

Kommentér på:
Noget jeg bare ikke forstår..

Annonce