{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

ØV ØV ØV!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hvor er det snart for meget med alle de indlæg her i forum: STEM PÅ MIN HUND! MIN HUND ER VED AT TABE - HJÆLP osv osv osv.
Lad dog være med at kaste jer ud i dysterne hvis det er så altafgørende hvem der vinder! DET ER FOR SJOV!!
Den ene hund er ikke værre eller bedre end den anden og ærlig talt syntes jeg det er skide uretfærdigt over for "modstanderen" at klynke i forum for at få flere stemmer!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ØV ØV ØV!!!!!!
  • #1   31. jan 2005 Jeg har det på præcis samme måde. Og så blir det hele også en gang dobbeltmoralsk prædiken når folk skriver ''husk nu at stem fair'' i udfordringsteksten, hvorefter de tikker og ber om at vinde.

Come on people!

• #2   31. jan 2005 nej, prøv nu lige at høre engang. der er jo ikke nogen der opfordre folk til at gå¨ind og stemme på deres hund, man opfordre folk til at stemme så man kan få en afgørelse, og det er ren og skær også kun for sjov. Det var i hvert fald meningen med mit indlæg 50/50.

Jeg forlanger ikke folk skal gå ind og stemme på NIcki bare fordi jeg skriver et indlæg, nej det må være op til folk selv hvem de vil stemme på, og taber Nicki græder jeg ikke snot over at tabe. synes bare det er lidt sjovt men en afgørelse

• #3   31. jan 2005 Bolette: Det er ikke dit eller andres indlæg specielt jeg tager op her.
    Det er som May-Britt skriver, folk der decideret opfordre til man skal gå ind og stemme på netop deres hund - eller
    sidder og hviner over netop deres hund er ved at tabe og hvorfor ingen stemmer på dem osv.
    Personligt får det mig til at stemme på "fjendens" hund uanset hvilken jeg syntes om, for jeg syntes det er unfair overfor modparten.

Så det er ment som en bøn om at stoppe de opfordringer i forum.
    At afgøre en 50/50 - er en helt anden sag - men som der også er skrevet før - ved stemmelighed er det opforderen der vinder.

mvh Karin

• #4   31. jan 2005 Og så passer det ikke: MB truere alle til at stemme på Bundy!!!!

:o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• #5   31. jan 2005 HØRT... jeg går bevidst uden om de indlæg, der opfordrer folk til at stemme på deres hund.

Iøvrigt har jeg tit allerede stemt i udfordringerne, så er den "skid jo slået".....

• #6   31. jan 2005 Morten Og Jeanette - de er bare noget I siger fordi Bundy overværer siden her *LOOOOOOL*

• #7   31. jan 2005 Bestemt HØRT!!!

Det er kun for sjov, som man siger ;o)))

Kommentér på:
ØV ØV ØV!!!!!!

Annonce