911 visninger
|
Oprettet:
prisen på mad {{forumTopicSubject}}
Hvad giver I for 15 kg eukanuba til medium hund ??
Har lige set det til 599 kr og det synes jeg godt nok er dyrt ???
Eller andre foreslag til noget lignende som måske ikke er så dyrt.
Køber nok en hund som er vant til dette foder, i varianten ris/lam, så må vel i starten køre med det samme.
Vil gerne høre om andet, men glem BARF !!!
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 50 Emner: 376 Svar: 3.645
http://www.zooplus.de/shop/hunde/hundefutter_trockenfutter/eukanuba
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
Der er mange slags udmærket foder. Og ikke nødvendigvis det dyre der er det bedste.
Tjek Tænks test af foder.
okt 2004
Følger: 90 Følgere: 91 Hunde: 5 Emner: 147 Svar: 1.024
Jeg foder med Markus Mühle - 15 kg 260 kr
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.596
@Doggymom, nu skal jeg nok gå ind og læse testen, men tager den højde for at forskellige racer kan have forskellige behov ??
Læser jo herinde at mange mener deres hunde skal have meget kød (protein), men opdrætter siger at den jeg skal have Skotte, ikke skal have for meget protein i deres foder da det giver hud problemer.
Er vokset op i et hjem hvor hundene fik rester. Det fik vores de første også, og så kogte vi af og til noget ris med indmad. Den sidste fik så tørkost og det var Pedigree som jo er i det supermarked vi køber ind i.
Nu har jeg ikke været på HG før de sidste par måneder, men kan jo læse at folk mener pedigree har for meget korn og er dårligt foder. Og jeg må indrømme, vil da gerne gøre det godt men synes det virker som en videnskab efterhånden.
Vi får nok en 1½ år gl hund og om kort tid også en hvalp. Ved godt de ikke får det samme en tid, men skulle da gerne ende der.
feb 2011
okt 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 30 Svar: 325
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 2.525
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
Skal de have spec. hensyn grundet sygdom, så rådfør dig med en dyrlæge.
ja, og for meget protein kan give proteinforgiftning, der kan ses som hudkløe. og så er det helelr ikke godt for nyrerne.
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 812
Desuden har jeg også hørt, at man skal passe på med at fodre med barf da hunde også skal have andet end kød. Hunde er ikk 100% rovdyr som katte er. De er kun halvt rovdyr så se spiser også andet end kød. Der er blevet forsket meget i usa om at der er mange konsekvenser ved at fodre med barf senere i hundens liv. Man mener også at det var derfor vildhundene ikk blev så gamle fordi de kun fik kød. Hundene bliver jo noget ældre nu fordi der bliver forsket i foder hele tiden om hva der er godt. Har en bog på mit arbejde hvor der står hva de forskellige ingredienser i hills, rc og eukanuba gør godt for. Det er ikk noget bras! Det er sgu godt foder.
Hanne m: hvis hunden er glad for eukanuba og fungere godt på det synes jeg du skal fortsætte på det. Mine hunde får eukanuba og er rigtig glade for det ellers er der arion som en anden foreslog, også rigtig godt foder.
feb 2011
feb 2011
Hun er ikke hvalp hun er 19 måneder !!! Hun er lidt meget slank da hun (for tidligt synes jeg) har haft et kuld hvalpe, så derfor er jeg meget nem at lokke i fedtefælden : )
Men ja må tro på hun spiser når hun er sulten...
prisen på mad