{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.050 visninger | Oprettet:

sov sødt min skat :'( <3 {{forumTopicSubject}}

Vi sagde igår farvel til den hund der betyder alt for mig netop Kambei og jeg er sønderknust, men jeg gjorde hvad jeg skulle, jeg var der til det sidste ..

Kambei faldt for et par dage siden op af trappen fra kælderen hjemme ved mine forældre hvor han boede, hvor efter han har haltet og ikke ville støtte ordentligt på det, mine forældre troede det var et slag så ville se tiden lidt an, onsdag kørte hun så til dyrlægen med ham og fik lagt ham i bedøvelse hvor dyrlægen kunne sige at hans yderste korsbånd var sprunget så han stod til en operation der vile koste flere tusind kroner .
Jeg fik det afvide onsdag (skal siges jeg snakker ikke med mine forældre, så har ikke vidst noget før onsdag efter dyrlægen hvor min mor kontaktede mig ) .
De havde valget mellem aflivning eller operation, men dyrlægen hældte mere til han skulle aflives .
Kambei har ikke de bedste hofter, han er ikke ret muskuløs bag til og har han aldrig været - han har haft svært ved at sætte muskler lige meget hvad vi har lavet med ham også har han klikket lidt i i sin bagpart også til tider men ikke noget han har været mærket af så vi vidste godt hvad det rette valg for ham ville være .

igår fredag valgte jeg at kører hjem og tog beslutningen om at han skulle aflives igår mandag . vi fik en tid ved dyrlægen kl. 14 og det er noget af det værstej eg har oplevet - at sige farvel til ens elskede hund som betyder alt for en.
Jeg er fuldstændig KNUST!

Han var min fra første blik, han var min til det sidste ..
Hold op hvor er det hårdt, savner ham utrolig meget smiley

R.I.P min skat, vi ses igen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sov sødt min skat :'( <3
Kommentér på:
sov sødt min skat :'( <3

Annonce