{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

Sundhedstjek af Belli- tisseri mm. {{forumTopicSubject}}

Så er Belli blevet tjekket for hvorfor han pisser så meget og også drikker så meget.

Han er blevet røntgenfotograferet, ultralydsscannet og få taget et hav af blodprøver. Alle viste en rask hund. Dog havde han begyndende gigt i venstre hofte, men ikke noget ifht. hans alder.

Han fik taget en urinprøve, som viste en blærebetændelse. Det fik han 80 mg. marbocyl for i 12 dage. Han har hele tiden haft de samme symptomer som tidligere, hvor han er blevet testet fri for blærebetændelse.

Han drikker mindre nu. Han er nede på under 3 liter dagligt, hvilket er helt normalt.
Han tisser stadig en del, men vi venter og ser tiden an nu. Jeg holder nøje øje med hans væskeforbrug, og at han ikke pludselig begynder at drikke mere igen.

Jeg er blevet testet fri for hjerte lungeorm.

Nu vil jeg nyde min hund, og acceptere at han ikke har ligeså meget energi som for 1 år siden. Men han er jo også 8 år smiley

Vi træner imod en LP1 prøve, og jeg skal passe på ikke at træne for meget med ham, for så køre han træt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sundhedstjek af Belli- tisseri mm.
Kommentér på:
Sundhedstjek af Belli- tisseri mm.

Annonce