{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Puha, Weekendhund :) {{forumTopicSubject}}

Jaeh, igår eftermiddags hentede jeg min brors rottweiler/Golden retriver blanding .. Gisp ... Har aldrig i mit liv mødt en så "dum" hund.. Hun er virkelig ikke opdraget på NOGEN måde .. Den KÆMPE hund vil ligge i sengen, Ork !!! Vi brugte igår 1 time på at få hunden til at fatte at den ikke skulle ligge i sengen .. Åh gud hund .. den er simpelthen TOTAL uopdragen .. den fatter kun et sit og dæk når der er godbidder .. ellers sidder den bare med sit fjollede ansigt og tungen langt ud af munden og kigger DUMT ;).. Ja, det er nu dejligt at hundene kan aktivere hinanden, og få brugt noget energi ,, men den hund der, den er jo TOTAL damp .. Har aldrig set en så stor hund, med så meget energi .. Det er super hyggeligt at have weekend besøg ... MEN det er sku en større opgave end som så .. regnede med vi fik et Prægt eksemplar på besøg, som var lige så lydig som vores egen .. den formodning kan jeg godt skuppe langt væk ! Åh.. Ville lige af med mine fostrationer .. Og nåre ja, hunden er 1 år og for pedigree .. Hmm, det for den altså ikke hos mig, kan godt være jeg er pyldret .. men det er simpelthen som at fodre sine børn med Mac D Og slik til dagligt smiley :) smiley ...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha, Weekendhund :)
  • #2   30. apr 2011 Nu var der heller ikke derfor den er uopdragen .. den har altid bare været hjemme med min bror .. så den har aldrig fået et nej .. den forstår ikke at gå pænt i snor .. og sådan nogen ting .. når vi siger nej ignorerre den os bare .. kender skam godt min brors hund, men har aldrig haft den hjemme hos os før .. og når vi er der ligger den bare på gulvet og gnaver i sit ben .,.

• #3   30. apr 2011 Opdragelse er jo relativt, hvis det er sådan den er opdraget fordi det er sådan dens ejer synes det skal være så er den jo ikke uopdragen.
    Min hund går heller pænt i snor, og han sover i sengen men det er jo mit valg.

• #4   30. apr 2011 Tænk at blive så frustreret over en sikkert dejlig hund.

• #5   30. apr 2011 På dine billeder ligger din egen hund da også i sengen smiley

• #6   30. apr 2011 Ja jeg er er lidt træt af den .. men den er jo sød og dejlig .. OG min egen er ikke i sengen mere .. og det har heller ikke så meget af gøre med at den ligger i sengen, det er mere det at den ikke forstår et nej .. jeg kan godt li hunden, det er slet ikke de . men forstår ikke hvorfor man ikke lære sin hund et nej .. det er det eneste ... den er vandt til at bo i en 1 værelses lejlighed på 21 m2, og kommer ud i vores store hus på 110 m2 .. det er da klart at hunde skal brænde en masse energi af, når der er plads til det .. Og ja opdragelse er realativt .. min har ALTID være alene med mig, men en omgang hvalpe træning har gjort så meget .. og syntes at når hunden er så stor, så skal den lære at det ikke er alle der vil have den i møblerne ..

• #7   30. apr 2011 jeg tror det er rottweileren i den, der skinner igennem smiley

Musen er virkelig også bare DUM ret tit for tiden. Han bliver snart et år.
    På diverse beskrivelser af rottweileren står der KLOG hund.... hmmmmm
    Ham jeg har er altså lige for tiden alt andet end klog...

Men supersjov og jeg er sikker på at den der klogskab kommer engang når han bliver voksen.

God weekend med monster i huset smiley

• #8   30. apr 2011 Lise : Haha .. Ja det må det være smiley
    Vi syntes jo også at hun er vildt underholdende .. men dum smiley
    Og så fordi hun er vandt til at være total putte hund, så er det jo træls at jeg ikke har både tid til hende, vores egen og opvask, rengøring, osv ..

smiley

• #9   30. apr 2011 jeg kan sagtens sætte mig ind i din situation smiley

du skal nok bruge hele næste uge på rekreation efter weekenden... haha

• #10   30. apr 2011 Den er da ikke dum.. Hun gør da bare det, hun gør derhjemme. Det har da ikke noget at gøre med at være dum...

• #11   30. apr 2011 Lise : Ja, i morgen aften står hvertfal på REN afslapning, både for hund og mennesker her hjemme smiley ..

Jeanette : NU mener jeg jo heller ikke at det er hundens skyld, for det er da fordi den ikke har læret de ting jeg mener at alle hunde skulle kunne ,.. som at forstå et nej smiley

• #12   30. apr 2011 <b>Og nåre ja, hunden er 1 år og for pedigree .. Hmm, det for den altså ikke hos mig, kan godt være jeg er pyldret .. men det er simpelthen som at fodre sine børn med Mac D Og slik til dagligt smiley :) smiley ... </b>
    Jeg ville fandeme blive vred, hvis min hund skulle passes og vedkommende der passede den begyndte at fodre anderledes, end jeg selv gør!
    Har din bror valgt at fodre med pedigree, er det da respektløst af dig at begynde at lave om på det, uanset hvad du mener om foderet.
    For hundens skyld vil jeg da ikke håbe, at foderskiftet resulterer i dårlig mave, men du selv ville såmænd have rigtig godt af at skulle gøre rent efter en hund med diarré!

• #13   30. apr 2011 gitte : Det ville jeg også, men han går ikke op i hvad hun for, han spurgte selv om hun ikke bare kunne spise vores ?? Jeg har fået en pose pedigree med, og så kunne jeg selv vælge sagde han .. så det er ikke et problem

• #14   30. apr 2011 Det kan godt være et problem, bare at skifte foder. Det burde gøres nænsomt, over en periode

• #15   30. apr 2011 Det ved jeg skam godt, hun for også hendes eget med noget af vores smiley

Kommentér på:
Puha, Weekendhund :)

Annonce