{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Kan hunde have birkepollenallergi? {{forumTopicSubject}}

Ja.... Nu sidder jeg selv her og hiver lidt efter vejret...

Plejer ikke at være allergiker, men har reageret en gang før på birkepollen, for en del år siden. Der var det også ekstraordinært højt.

Nu tænker jeg bare.... Kan hunde havde det på samme måde?

Kan det være derfor min hund bare halsede løs i går, selvom hun bare lå?

Hun endte jo med at komme en tur ned på karlslunde igen, men har fået at vide at hun har det fint, dog stadig lidt diarre, men hun kommer hjem i eftermiddag.

Hvis hunde kan have det....
Hvad gør man så ved det ved dem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan hunde have birkepollenallergi?
  • #2   29. apr 2011 Godt smiley

    Tror også det mest er mave og numse.

    Men kom bare til at tænke på det, når hvor jeg selv har problemer med at jeg reagerer på birkepollen, selvom jeg ikke er allergiker normalt.

    Ved min mor også har haft reageret på det i år. Hun er heller ikke allergiker.

    Så kunne jo være hunde også reagerede på det, uden måske egentlig at have allergien smiley


  • #4   29. apr 2011 De siger mange reagerer på den i år, selvom de normalt ikke har problemer.


    Og jeg mener at "rigtige" allergikere reagerer på det hvert år.
    Og det er mellem omkring 4-6år siden jeg reagerede på birk.
    Men der var det ikke så slemt. Skulle bare lade det går over af det selv



  • #5   29. apr 2011 Det er helt normalt at når hunde har været i narkose og haft en tubus i luftrøret, at de i nogle døgn bagefter er irreteret i halsen bagefter og derved kan lyde førkølede og halse lidt. Det er bla derfor man ofte giver binyrebarkhormon for at dæmpe en hævelse.

  • #6   29. apr 2011 Gitte:

    Det "sjove" af det hele var, at Sille blev opereret tirsdag.
    Da hun kommer hjem tirsdag aften, hele onsdag og starten af torsdag var der ikke nogen halsen.

    Pludselig i løbet af torsdagen begynder hun at halse, og bliver bare ved og ved.

    Men nu kommer hun snart hjem igen, så håber hun har det bedre


  • #7   29. apr 2011 Men det er fordi at efter operationen giver de ofte en indsprøjtning med kraftig binyrebark og denne holder i op til 1 - 2 døgn - det er derfor at det er kommet torsdag, så hun skulle egentligt have haft nogle tabletter med til nogle dage efter.

    Det bliver dejligt at hun kommer hjem nu smiley


Kommentér på:
Kan hunde have birkepollenallergi?

Annonce