Analkirteloperation / utæt hund.. {{forumTopicSubject}}
Forhåbentlig midlertidig....
Men hold kæft hvor er det bare hårdt at skulle være på 24/7.
Har ikke talt på hvor mange gange hun har haft lidt diarre. Det kommer bare uden hun er klar over det, og jeg skal holde hende ren....
Det er ikke spor sjov at "mor" roder hende bagi
Kæft jeg har ondt af min lille hund
Og til dig der skal have opereret din hund i dag, kan jeg IKKE anbefale parafinolie hvis de anbefaler det for at hunden har lind afføring.
Er sikker på at det er det der har fået min til at få diarre og blive utæt.
Men vil du prøve har jeg her i Ishøj en Liter stående. Den kostede dælme 100kr på apoteket.
Så nænner ikke at smide den ud... Men måske andre kan bruge den til ting? Ved ikke hvad?
Er I søde at krydse fingre for at det kun er midlertidig utæthed... Ellers ved jeg jo godt hvor det føre hen
Men tror simpelthen bare hun har så voldsom diarre at hun ikke kan nå at reagerer.
øv øv øv
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
Zoolac plejer at kunne hjælpe på dårlig mave og ellers skånekost ( udkogt ris og kylling ) og en masse vand.
Vær obs på hun ikke dehydrerer, for så går det bare hurtigt ned af bakke
God bedring med det lille pus
nov 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 1.493
Varme tanker herfra....
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 841
okt 2008
Følger: 29 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 1.082
Men har snakket med dem 3 gange i dag
Hun fik zoolac kl. 9, og får igen kl. 15.
Hun ville ikke rigtig drikke vand (men der kommer så også kun meget lidt afføring ud af gangen, men da det er diarre er det jo over det hele.
Jeg har dog lige lokket hende til at drikke 3 dl vand ved at putte noget kogt kylling ned i... Så blev hun jo nød til at drikke før hun kunne spise kyllingen + vandet også smagte af kyllingen
Hun tissede i morges, så håber at hun snart tisser igen
Og dumme mig tænkte jo ikke så langt at hun jo får lov at gå i haven. Kan se den hele, og der er flisebelægningen.
Så har lige brugt 15 minutter på at rense hende forsigtigt fordi hun kørte røv der ude og fik alt muligt skidt i
Hun rystede helt til sidst fordi hun ikke ville have jeg rørte.
Men jeg har lært af min fejl
Hun har ellers fået fiske boller og udkogte ris, men nu prøver vi med lidt kogt kylling.
Og så skal hun have fiberhusk 2 gange dagligt.
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 405
Han havde slugt et ben, der skulle ud igen... Det olie der LØB ud af måsen på ham i flere døgn, det var SÅ klamt... det lugtede og han var jo bare smurt ind i det.. der tilbragte ham og jeg et par dage i stuen, for ville ikke have ham i sengen, og han skulle ikke sove alene, hvis han nu akut fik det dårligt....
men god bedring med det bette pus...
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 841
okt 2008
Lige nu er jeg drønbekymret fordi hun er begyndt hals. Hun vågnede og halsede...
Men de har sagt jeg ikke skal bekymre mig, og ringe igen om en time...
Men for dælen... Når nu man ikke selv kan drøne ud i bilen og kører hende afsted, men skal vente på falck pga ens angst, så prøver man sgu at klare det inden det evt. er total akut.
Overvejer seriøst om jeg skal lade hende komme derned og være de næste 5 dage...
Har ringet til dem 5 gange i dag
Kan hun halse fordi hun har ondt?
Her er ikke specielt varmt og hun plejer kun at halse hvis hun virkelig døjer med varmen.... Og det gør hun ikke i dag, med mindre hun har feber, men det tror jeg ikke.
Nårh skal ringe til dem om en 30-45 minutter.
Hun er lige faldet i søvn nedenfor mine tæer
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 175
okt 2008
Har lige aftalt med dyrehospitalet at hun kommer derned et par dage.... Har simpelthen ikke nerver til det her....
Analkirteloperation / utæt hund..