{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

Trist... {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg har en lidt trist historie som jeg gerne vil dele med jer, og få svar på noget som jeg frygter jeg har ret i.
For små 14 dage siden var min kæreste og jeg hjemme hos et vennepar og sad og hyggede i haven. De fortæller så at et af deres vennepar lige havde købt en lille labrador hvalp som de lige ville komme og vise. Jeg glædede mig til at se endnu et lille vidunder, men det blev hurtigt lavet om. De kom med en LILLE bítte hvalp, som knapt kunne gå endnu!! De fortalte at hvalpen var syv uger, og de havde hentet den for tidligt da opdætter skulle på ferie! Men denne hvalp var IKKE syv uger, måske 4-5 HØJST! Jeg kunne have den i en hånd. Ikke nok med det, så var der noget helt galt med dens forben? Hvis i tager jeres arm og forestiller jer at jeres hånd er hundes pote og det den burde gå på, så "gik" denne hvalp på hele det stykke fra albuen og ned, der var slet ikke nogle knogle i, det var bare helt slapt. Men det virkede nu ikke som om det gjorde ondt på den. Jeg fortalte em hvad jeg mente om situationen, men de var ligeglade. Nu har jeg så lige hørt at de har afleveret den tilbage til opdrætter da den var syg! Hvad den fejlede ved jeg ikke. Men hvor er jeg træt af mennesker der kun tænker på sig selv og penge !!
- Ejerene sagde at benene på hvalpen så sådan ud fordi den ikke var færdigudviklet, men dette er vel ikke korrekt ?!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trist...
Kommentér på:
Trist...

Annonce