1.018 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

"Overfald" "Overfald"

Jeg havde en rigtig træls oplevelse i aftes med mine to hanhunde.. Den gamle er 12 år, og den lille er 10 mdr. Vi var lige kommet ind og jeg står og snakker med den lille. Den gamle går så bagom den lille og hen mod madskålen. Jeg siger så Nej og gå til ham... Så begynder han at knurre og springer nærmest på vores hvalp. Hvalpen smider sig ned med det samme men den gamle fortsætter, og det ender med at jeg må tage ved ham og smide ham ud. Han knurrer af mig og snapper ud efter den lille. Jeg har aldrig nogensinde set ham gøre sådan noget før, og blev temmelig rystet, så har vi skilt dem ad fordi jeg frygter hvad der kan ske hvis ham gør det igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Overfald"
  • #2   27. apr 2011 Der var en smule mad i hvalpens skål... Det jeg syns virker så mærkeligt er at hvalpen stod med rumpen til vores gamle hund og opdagede ikke hvad der foregik før den gamle sprang på ham. Nej han er ikke som sådan madglad...

• #3   27. apr 2011 Jeg tænker at den gamle måske har ondt et sted... især når du siger han aldrig har gjort noget lignende

• #5   27. apr 2011 Tina-> Det var også min tanke... Han er jo ikke ny længere.

• #6   27. apr 2011 Nej han er jo ikke ny mener 12 år er jo trods alt en høj alder for en hund og hunde bliver også senile (staves) måske er han ved at være gl. og forvirret, måske bliver han over stimuleret/stresset af den lille i det daglige, så han ikke har sværer ved at reagere hensigtsmæssigt i forhold til situationen.

• #7   27. apr 2011 Hvis du har snakket med den lille har han nok også villet have din opmærksomhed, istedet afviser du ham. Synes ikke det lyder specielt underligt han reagerer sådan som du har beskrevet situationen.

• #8   27. apr 2011 Jeg tænkte præcis det samme LOTTE, det virker mere som om han er blevet sur over afvisningen og samtidig er det en stress situation når man lige kommer hjem.

Kommentér på:
"Overfald"

Annonce