{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Skifter tænder ? {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
Vores lille fyr på 4 måneder og 2 uger har allerede smidt en del tænder?
Syntes bare det er lidt tideligt, min gamle hund mener jeg først begyndte omking 6 måneders alderen.
Men det er vel lige så forskelligt som det er med mennesker?
Han er lidt sløj, men dårlig mave og næsten ingen appetit.
Ville bare lige sikre mig at alt er som det skal være, nu er der heldigvis ikke så længe til at vi har en tid hos dyrelægen som bare er et tjek for at se om alt er som det skal være.
Men ville bare gerne lige høre jeres mening smiley
(Det blev lidt langt smiley )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skifter tænder ?
  • #1   25. apr 2011 Jeg lytter også lige med her...:) har nemlig også en lille dreng på 4 måneder og 2 uger som skifter tænder på livet løs og har mistet appetitten og ind i mellem lidt dårlig mave. Og jeg ser ingen orm i hans afføring.
    Mvh Isabella


  • #2   25. apr 2011 Det gør du bare Isabella smiley
    - Det er bestemt ikke sjovt at se de små have det sådan smiley


  • #3   25. apr 2011 Jeg overtog Sille som 18 ugers hvalp, og jeg mener, at hun havde smidt et par tænder der.
    Men kan dog desværre ikke helt huske det smiley

    Hun blev dog ikke dårlig når hun skiftede tænder... Hun ville bare æde mine fingre smiley


  • #4   25. apr 2011 min ene hvalp på 4 mdr i dag er i fuld gang med tandskiftet nu. Hun har tabt 3 af fortænderne og de blivende er på vej op. Min anden hvalp på 6 mdr er først i gang nu. Så det variere en del med, hvor tidligt de skifter.
    Men normalt ligger det mellem 4-6 mdr, før de begynder at skifte.


  • #5   25. apr 2011 Tak for jeres svar smiley

    -Tænkte også at det var meget normalt, men ville nu godt lige høre alligevel smiley


  • #6   25. apr 2011 Vores dyrlæge sagde at vi skulle regne med Sofus har skiftet alle sine når han er lidt over 4 måneder, det er hans erfaring med vores race, generelt mener jeg at små racer smider deres tidligere end store smiley Tror det er helt normalt..
    Her i huset kommer vi nu heller ikke til at savne de små syle smiley


Kommentér på:
Skifter tænder ?

Annonce