948 visninger
|
Oprettet:
Hjælp, min hund er væltet... {{forumTopicSubject}}
... den tisser op ad! ;D (sagde min far altid engang)
Men det passer nu meget godt på Lilly, på dette billede ;D Hun fandt noget lækkert der skulle rulles i.
http://images.hundegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/1050796_l.jpg
Vi har været en tur i Jyske Skovhave i dag, i det dejlige vejr og det var bare super skønt. Hundene nød det helt vildt og nu er de total kvæstede. Har ikke hørt til dem siden vi kom hjem *GG*
Billeder fra vores tur:
http://hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=61751
Hvad har I lavet i dag med jeres hunde i det skønne vejr?
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 62 Svar: 640
Igår var en total hygge-dag for os. Vi tilbragte hele dagen uden for på besøg hos min onkel i Jylland. I dag har den stået på en 3 timers togtur hjem og fisen har været helt kvæstet efter sin 4-dages tur til Jylland. Det må være alt den friske luft. Anyways har hun ikke lavet andet end at snorke i sækkestolen hele dagen - så vi andre tog i Tivoli - så kunne hun snorke videre
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.000
Så kom vi hjem , satte os ved hver vores pc og Bertil hoppede op på hans plads på skrivebordet imellem pc `erne , men vi larmede åbenbart for meget , fro nu er han dinglet i seng
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.759
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.299
Jeg har været lud doven med Fluffy i dag, jeg holdte min 30 års fødselsdag i går så jeg har haft pænt ondt i hoved i dag *LOL* Men formiddagen gik med at rydde op og gøre rent i fælleshuset som ligger på en skøn mark, så Fluffy tullede bare rundt som hun havde lyst imens og så har jeg lavet ingen ting resten af dagen og nu vil jeg gå en nattur med hende og gå iseng, skal tidligt op og på udstilling i morgen tidlig :-(((
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.870
Disen er sendt på weekend så Polly og jeg har bare hygget i haven til vi ikke kunne holde varmen ud længere.
(link fjernet)
Det så sådan ud
jan 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.271
I dag har hundene fået deres første svømmetur i elven ( bor i Norge )
og det har været så varmt så jeg kunne gå i shorts og bikinitop
så har jeg haft med radio i hundegården hvor jeg har plukket vækk små brændnæller og rivet gresset og tog en kold øl i pausen og nydet solen,,, så har hundene badet igen og igen og vi har hygget i hundegården i solen og hundene skiftet på at ligge i solen og skyggen...
såå vi har bare hygget i dag,,, nu ligger de flad i sengen
glemte selfølgelig kameraet når vi var ved elven...
apr 2005
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.870
Ja det bliver jo lidt lunt, når man vælger at lægge sig midt i solen :). Hun ligger nu tit på den måde der, helt udsplattet, men hun plejer ikke at lægge sig om bag stolen.
apr 2005
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Hundene og jeg har slappet af i dag. Var til noget kørekursus med hesten i går hvor Gaia var med, så hun var godt træt, og Reiki synes det er frygteligt varm for tiden.
Han har så tilgengæld fået et bad og en grundig tur med børsten, så nu er fældetiden stort set overstået -han mangler kun at fælde lidt af "bukserne" :o)
Tror vi skal ud at bade i morgen -eller hundene skal i hvert fald:o)
apr 2005
Du må have gang i furminatoren til ham - så han kan miste sine bukser
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Så vi bruger en god gammeldags karte -og nu føles han næsten skaldet på det meste af kroppen *G*
Men mon ikke vi hurtigt for klaret bukserne osse. Og SÅ er dette forårs fældetid overstået *sejrsdans*
medmindre altså Gaia overrasker og osse beslutter sig for at gå i fæld. Hun har ikke så meget underuld, og har indtil videre ikke hørt om at sådan nogen aussies går i fæld et par gange om året ;o)
apr 2005
Hjælp, min hund er væltet...