6.020 visninger
|
Oprettet:
Bedste dyrlæger på Lolland/falster?? {{forumTopicSubject}}
- Jeg sidder lige og søger lidt efter hvilken dyrlæge man skal vælge.. men samtidig med, at det selvølgelig skal være gode dyrlæger, må det også være nogen der er gode med prisen.. Er der nogen af jer der har nogen erfaringer med dyrlæger hernede?? - og evt. med hvordan priserne er? sjovt nok står der kun om deres behandlinger på nettet - og intet om priser så man evt. kan sammenligne.. Håber nogen kan hjælpe mig
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 106 Svar: 6.058
Har brugt maribo da jeg boede hjemme og mine forældre bruger dem nu. De er so so afhængig af hvem man får.
Guldborgsund i nyk har mange fine maskiner;-) og dem skal man selvfølgelig aftale for at de har;-)
nysted er vist ikke så tosset. Ellers ved jeg ikke.
apr 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
- har faktisk ikke undersøgt omkring sakskøbing men vil da lige prøve at se om man kan google deres hjemmeside mange tak for det
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
Københavnsvej i Nykøbing Og Guldborgsund på Havnen i Nykøbing også - og været rigtig glade for begge steder...
Begge steder er personalet helt i top, - mit indtryk er dog at Københavnsvej generelt er lidt billigere...
- Men begge er rimelige i deres priser...
Held og lykke med dit valg...
Ang priser er det jo bare at ringe rundt med de ting du skal have pris på, og udbede dig tilbud - det synes jeg altid dyrlæger er gode til at svare retur på...
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 106 Svar: 6.058
Gitte i sakskøbing er meget fair med sine priser så behandler hun primært hunde og katte. Hun er også rigtig rar og jeg har ikke haft en hund der var utryg ved at komme der.
sep 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.239
jun 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
Bedste dyrlæger på Lolland/falster??