{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.020 visninger | Oprettet:

Denise J
Denise J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13

Bedste dyrlæger på Lolland/falster?? {{forumTopicSubject}}

- Jeg sidder lige og søger lidt efter hvilken dyrlæge man skal vælge.. men samtidig med, at det selvølgelig skal være gode dyrlæger, må det også være nogen der er gode med prisen.. Er der nogen af jer der har nogen erfaringer med dyrlæger hernede?? - og evt. med hvordan priserne er? sjovt nok står der kun om deres behandlinger på nettet - og intet om priser så man evt. kan sammenligne.. Håber nogen kan hjælpe mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste dyrlæger på Lolland/falster??
  • #1   22. apr 2011 Sakskøbing dyrehospital sværger vi til. Mindre sted men yderst kompetent. Birgitte er kun sig selv og vi er super tilfredse. Hun er selv opdrættere og udstiller og i den grad hundemenneske. Har ry for at være rigtig god til reproduktion blandt sine kollegaer her nede. Hendes assistent har opdrættet collies i 35 år! Priserne er urolig fair!

Har brugt maribo da jeg boede hjemme og mine forældre bruger dem nu. De er so so afhængig af hvem man får.
    Guldborgsund i nyk har mange fine maskiner;-) og dem skal man selvfølgelig aftale for at de har;-)
    nysted er vist ikke så tosset. Ellers ved jeg ikke.

• Denise J
    Denise J Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #2   22. apr 2011 Det var godt nok en dejlig beskrivelse om rundt omkring smiley så bliver det vel næsten ikke bedre, hehe smiley

- har faktisk ikke undersøgt omkring sakskøbing smiley men vil da lige prøve at se om man kan google deres hjemmeside smiley mange tak for det smiley

• #3   23. apr 2011 Vi har brugt både

Københavnsvej i Nykøbing Og Guldborgsund på Havnen i Nykøbing også - og været rigtig glade for begge steder...

Begge steder er personalet helt i top, - mit indtryk er dog at Københavnsvej generelt er lidt billigere...
    - Men begge er rimelige i deres priser...

Held og lykke med dit valg...

Ang priser er det jo bare at ringe rundt med de ting du skal have pris på, og udbede dig tilbud - det synes jeg altid dyrlæger er gode til at svare retur på... smiley

• #4   23. apr 2011 Sakskøbing har ingen hjemmeside. Gitte er kun sig selv og det sætter jeg pris på. Vi brugte dem københavnsvej da vi flyttede herned og de var såmen udemærket. Jeg var bare træt at at det var en ny dyrlægen hver gang. Jeg holder af at dyrlægen kender mine dyr og står på hovedet for at hjælpe. Samtidig er hun ikke bange for sende videre hvis hun ikke tror hun magter opgaven. Havde engang en hund som havde ædt noget som ikke kunne spores på røntgen. Hun kunne ikke lokalisere om der var noget og kunne ikke få kontraststof ned. Hunden blev reddet på du hængende hår fordi hun ikke var bange for at sige at det kunne hun ikke. Tror mange dyrlæger selv havde forsøgt sig. Dem på københavnsvej er ok i pris men guldborgsund er IKKE billig. Til gengæld er deres udstyr i top, men kan de bruge det? Jeg har hørtflere dårlige historier smiley
    Gitte i sakskøbing er meget fair med sine priser så behandler hun primært hunde og katte. Hun er også rigtig rar og jeg har ikke haft en hund der var utryg ved at komme der.

• #5   23. apr 2011 Jeg bruger Sakskøbing for mindre ting, og dyreklinikken Artemis i Hellerup, for alvorligere ting..

• Per O
    Per O Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #6   3. apr 2012 Vi har prøvet forskellige dyrlæger på Lolland Falster, men har altid vendt tilbage til Guldborgsund Dyrehospital, simpelthen fordi de er de dygtigste¨. I starten var de ret dyre, men de har rettet deres priser ind så nu er de faktisk de billigste med de fleste ting

Kommentér på:
Bedste dyrlæger på Lolland/falster??

Annonce