{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.634 visninger | Oprettet:

Min hund slikker heletiden? {{forumTopicSubject}}

hej hunde elskere smiley

jeg tænkte at der var nogen med mere forstand end jeg. Jeg har den sødeste labrador på et år. men han har en for at sige det ligeud, en pisse irriterende mani med at gå og slikke på folk - det er anset hvem det er, så slikker han lige på deres arm eller ben.

hvorfor gør han det? han forstår ikke et fy eller et nej, han bliver ved med at slikke på folk..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund slikker heletiden?
  • #1   21. apr 2011 Jeg har lært at det er venlighed og underkastelse, det stammer fra hvalpestadiet hvor hvalpen slikker sin mor i mundvigen for at få mad og senere for at vise venlighed og underkastelse.

• #2   21. apr 2011 Jeg tror det er noget stortset alle hunde gør. Vores er meget slem til det, men han forstår godt når vi siger nej eller slut.
    I er nødt til at sige nej til ham når han gør det og hvis han fortsætter siger i nej. Når han så stopper, for det vil han gøre hvis han ved hvad nej betyder, så ROS ham.

Vores slikker meget på hænderne når man nusser med ham, så jeg kigger ham i øjnene og siger nej med en blid stemme, og fortsætter med at sige nej indtil han fatter at jeg ikke lige gider det.

Kommentér på:
Min hund slikker heletiden?

Annonce