{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

Falsk drægtig + mælk i patter? {{forumTopicSubject}}

Hej alle:)

Jeg sidder her i solen med mine to hunde oppe ved mig. Den ene er i løb nu og den anden var i februar. Pludselig ser jeg at den store har filtret hår på maven, noget har været vådt og er så tørret ind. Hmm tænker jeg, det er mærkeligt. Nå men jeg busser videre med hende, hun sidder helt oppe på min mave. Pludselig mærker jeg at jeg er våd af nogle små hvide pletter hvor hun sidder. Gudhjælmemig ( eller hvad man nu siger ) om det ikke er mælk fra hendes patter! Hvad sker der for det?

Det skal lige siges at hun IKKE er drægtig, men har haft lidt falsk drægtighed i hendes første løb (dette var nr. 2).

Er det meget normalt ved en falsk drægtighed? Hun viser ikke andre tegn end at de nederste patter er hævet som to balloner! Det er dog ikke dem der drypper mælk..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Falsk drægtig + mælk i patter?
  • #1   18. apr 2011 Min Vega gør det også.
    Vi var ved dyrlægen med hende og fik nogle piller, der fik det til at gå over.

• #2   18. apr 2011 Ja det er helt normalt, men hvis hun allerede er falsk drægtig nu så ville jeg overveje at neutralisere hende, da det kun vil tage til med alderen.

Min egen er falsk drægtig for første gang i sit liv og hun er 6 år, men hun bliver neutraliseret inden næste løb for det gider jeg ikke igen.

• #3   18. apr 2011 Hedder din hund Vega? Det gør min også smiley

Okay var det for falsk drægtighed eller mælken i patterne?
    Og gør det noget at hun drypper mælk? Jeg mener mod hende, psykisk?

• #4   18. apr 2011 Hvis hun ikke er psykisk påvirket af at være falsk drægtig så ville jeg ikke give pillerne eller Galastop som de fleste dyrlæger bruger, det kan nemlig give en forfærdelig kvalme.

• #5   18. apr 2011 Daisy havde også mælk i patterne da hun var falsk drægtig.

• #6   19. apr 2011 Jeg er enig med Nadja. Min tæve blev også falsk drægtig i både første og andet løb og i andet løb forsøgte jeg med Gallastop .. men jeg synes det blev værre af det.

Dyrlægen anbefalede mig kraftigt at få hende neutraliseret, for falsk drægtighed vil som regel vare ved efter hvert løb. Man kan også risikere at det ender med en livmoderbetændelse pga. at livmodermunden kommer til at stå en smule åben, så bakterierne kan trænge ind i livmoderen. Så hvis du ikke skal avle så vil jeg klart anbefale neutralisation af hende.

• #7   19. apr 2011 Min kæreste og jeg snakkede lidt om det igår. Vi overvejer stadig.

Hvornår skal det gøres? Er det lige før eller lige efter en løb?

Kommentér på:
Falsk drægtig + mælk i patter?

Annonce