{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
242 visninger | Oprettet:

Mine ører! Av Av {{forumTopicSubject}}

Hejsa! Jeg gør rent i en hundepension i weekenden med 20 bokse. Dejligt arbejde, lige indtil at alle hundene komme i tanke om at nu skal der være tude, gø, hylekor. Og starter det først så er der absolut intet at stille op! Tror jeg!
Er der nogen der har en ide til hvordan man kan stoppe dem? Der er kun 20....

Hilsen RIkke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mine ører! Av Av
  • #1   31. jan 2005 hvad med at lave lidt aktivering for dem. Evt. få lov til, at smide lidt foder ind til hver enkelt hund INDEN de begynder at hyle. Så bruger de jo lidt tid på at gå og søge og vil sikkert falde til ro og lægge sig når de er færdige. Evt. put foderet i sodavands flasker eller lign så de skal bruge lidt tid på det.

• #2   31. jan 2005 Jeg fodrer inden jeg starter rengøringen!
    Men mage af dem vil slet ikke spise eller tygge tyggeben. ej heller godbider har interresse..
    De må bare være kede af det!?!

• #3   31. jan 2005 Ja, det lyder da til at de er lidt småstressede. Måske du skulle få ejerne til, at lave lidt om på dagligdagen så de kan falde lidt ned. Giv dem nogle aktiviteter og nogle faste tider på døgnet hvor der er ro. Det er hvad jeg har erfaret fra hvor vores har været i pension og der er altid fred og ro i løbet af dagen. Der er kun lidt uro når folk henter og bringer hunde. Men det sker på faste tider - så det er ikke noget problem.

Kommentér på:
Mine ører! Av Av

Annonce