16.609 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

anti gø halsbånd anti gø halsbånd

Hej, Vi er flyttet og desværre er vores nye sted meget lydt så man nemt som hund kan høre folk i opgangen og folk der åbner døren ude fra for at gå ind i opgangen.
Da vores hund er en vagt hund er det helt fra natur at han gø og derved informere om han er der og passer på.

Naboen fortæller at han gø helt vildt når vi ikke er hjemme og folk kommer ind i opgangen.
Der er ingen problemer andet end et bjæf i ny og næ når vi er hjemme, men imens vi på arbejde så får pipen en anden lyd.

Derfor havde jeg tænkt at købe et anti gø halsbånd der afgiver en hyletone kun hunden kan høre.
Nogen der har erfaring for lignende situationer?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  anti gø halsbånd
  • #1   15. apr 2011 Jeg hopper lige på her, for jeg har også en hund der gør rigtig meget pt. Kunne være rart at høre om der er nogen der har erfaringer med halsbåndet smiley

• #2   15. apr 2011 Jeg ville ikke turde bruge det.
    Tænk hvis der er en eller anden anden lyd eller vibration der får halsbåndet til at gå igang...

• #3   15. apr 2011 Kom endelig med alternativer Tina og Alex smiley

• #4   15. apr 2011 Jamen man kan da få dem, hvor hunden får sprøjtet vand i hovedet.. det er jo helt ufarligt

• #7   15. apr 2011 Man kan jo også prøve at træne sig væk fra problemet!

• #8   15. apr 2011 Selvfølgelig kan man det Ani.
    Giv meget gerne et eksempel på hvordan jeg træner min hund der ikke gøer når jeg er hjemme, men gøer når jeg ikke er?

• #9   15. apr 2011 Lexus - lærer ham at du kommer ind, når han er stille. Gå ud af døren og ind inden han har fået en chance for at åbne munden. Og så må du langsomt øge tiden.

• #10   15. apr 2011 Han gør ikke før der nogle hvis lyd han ikke kender der kommer ind. Han starter ikke med at gå med det samme vi går. Vi ved kun han gør fordi underboen har fortalt dette.

• #11   15. apr 2011 Så finder man en at træne det med.

• #12   15. apr 2011 Jeg har også en hund der reagerer på alt, hun kender kommandoen nej, men aligevel er hun meget gøende når vi er hjemme.
    Jeg har også prøvet at fjerne hende det hjælper heller ikke.

Når hun gør og jeg siger nej går hun i kurven og ligger og gør

• #13   15. apr 2011 jeg har også et jet care anti gø halsbånd, det virker super,men har det stort set aldrigpå for delære meget hurtigt at det ikke betaler sig at gø...

hvisdu kender nogen der har et, vil det nok være en fordel at starte med at prøve det på den, og vær opmærksom på at hunden godt kan blive lidt forskrækket første gang den gør.

jeg kendte en hund der blev bangefor det, sådet er jo slet ikke formålet, hun lånte mit halsbånd et par gange,men hunden blev ved at være bange, og såer det jo fint hvisman ikke har brugt en formue pådet.

tilsidst, google det, jeg fandt mittil 449,- normalpris er ca 999,- jeg købte mit ved et sjællansk firma avifavnaaller sådan noget

• #14   15. apr 2011 vil lige tilføje at halsbåndet IKKE blir udløst af andet end hunden selv, står der en hund ved siden af og gør, udløses det altså ikke

• #15   15. apr 2011 Er du sikker på at hunden ikke er utryg ved at være alene? En flytning kan godt ændre situationen for en hund, så den pludselig bliver ekstra lydfølsom i en periode.

• #16   16. apr 2011 Jeg ville aldrig bruge et anti-gø halsbånd. Jeg ville meget hellere bruge pengene på en adfærdsbehandler, der er uddannet i at træne hunde. Det med at folk selv eksperimenterer med dit og dat og man riskikere at få en nervøs og bange hund er jeg ikke tilhænger af. Jeg trænede mine hunde i at gø på kommando, og dette medvirkede til at de kun gøede, når nogen ringede på min dør.. men aldrig når nogen gik forbi mit hus eller hentede skraldespanden.

• #17   31. maj 2015 Hej
    Jeg har en Husky og den hyler når der er gået ca 20 minutter hvor jeg er væk fra den, den kan heller ikke være indenfor da den ødelægger alt. Jeg har trænet rigtig meget med hende, desværre har hun også epilepsi, så når hun har haft et anfald, starter vi lige helt fra bunden igen.
    Jeg har overvejet sådan et anti gø halsbånd, men stiller mig meget kritisk overfor det, efter som jeg er nervøs for det måske kan skade hunden, når og hvis hun får et anfald? Når hun kommer til sig selv er hun omtåget og bange, ønsker ikke at hun skal blive endnu mere bange, men ønsker heller ikke flere klager fra Naboerne.
    Nogen ideer eller råd?

• #18   31. maj 2015 Prøv at tage halsbåndet på selv og gø..

Det er ikke noget jeg vil bruge, og syntes faktisk det er synd for hunden at bruge det..

At hunden givet et enkelt vov når der kommer nogen forbi ville jeg som nabo ikke have noget imod, bare den stopper igen med det samme..

• #19   31. maj 2015 som før skrevet så hyler min hund, den kan ikke gø.

• #21   31. maj 2015 Hårdt arbejde er vejen frem, ikke billigt købte løsninger..

• #22   1. jun 2015 hm åbenbaret Ingen som læser hvad jeg har skrevet med råd og ideer. man bør nok starte sin egen tråd.
    Jeg har prøvet alt også i samarbejde med en adfærds ekspert. min hund kan fint være hjemme med mindre hun lige har haft et anfald af epilepsi. og kunne godt bruge ideer til hvad man så gør når man er på arbejde og naboerne klager.

• #24   2. jun 2015 okay
    jeg har fået hjælp og vil ikke aflive hende eller finde nyt hjem til hende.
    Jeg har ledt efter anden bolig i snart et år nu og jeg har prøvet at snakke med mine naboer.
    den 8 april i år mistede jeg en af mine skønne hunde, pga forgiftning af høj dosis gift og den anden hund kæmpede i 5 dage for sit liv. Det er uden tvivl en af mine naboer der er skyld i dette.
    Jeg finder breve og afføring i min postkasse.
    jeg er ved at være lidt desperat. desuden har jeg overvågning oppe og politiet er oplyst om dette.
    Det er ikke for at være ond mod min hund at jeg spørger til sådan et halsbånd

• #26   2. jun 2015 Ja det halsbånd er ikke lige sagen.
    Jeg har fået hjælp af en dygtig dyrlæge som også er adfærds ekspert. og mulighederne er udtømte. Derfor jeg tænkte at sådan et halsbånd måske kunne havde været en løsning, vi snakker Max 6 timer i ugen min hund er alene.
    Naboerne er træt af at de hyler, hvilket er ganske normalt for denne race.
    Naboerne er sure fordi mine hunde afliver deres katte når de kommer ind i vores have, jeg har sat ekstra småt hegn hele vejen rundt i haven for at holde kattene ude og lagt hjortetaks olie ud lags hegnet, hvilket i øvrigt lugter fælt.
    gode råd modtages med glæde.

• #28   2. jun 2015 Jeg skal da prøve at forklare det vi har gjort så godt jeg nu kan.
    hun er først begyndt at hyle efter tabet af den anden hund, så tyder på savn.
    trænet masser af alene hjemme træning, med positivt tænkning.
    det vil sige en god gå tur og noget mental træning - her søger hun efter godbidder under kop eller dyb tallerken, nogen gange i hele haven og andre gange i huset. efter ca en halv time hvor hun har slappe af, gør jeg klar til at tage afsted. som fast rutine får hun et fyldt okse nøgle ben med leverpostej i og en Kong med godbidder.
    optager alt hvad hun fortager sig.
    gode vaner med succesfulde oplevelser før tids intervallet er blevet øget.
    jeg er just startet forfra men kortere intervaller og bruger også feromoner mod angst, sådan en DAP forstøver.
    hvis hun stadig er i gang med benet når jeg kommer hjem, tages det fra hendes og gemmes, hun får en godbid når jeg tager den fra hende.
    Den anden hund ligger bare og sover mens jeg er væk.
    To ud af 5 gange hun hyler og aldrig i mere end 6 minutter, ro i 3-4 minutter og så hyl igen i 5-6 minutter. hun starter førte efter ca 30 minutter og uanset om hun har godbidder eller ej.

Kommentér på:
anti gø halsbånd

Annonce