{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.416 visninger | Oprettet:

Hvilken side? {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Jeg har i dag overhørt en samtale imellem 2 mennesker der diskuterede hvilken side man skulle gå med hunden i ... -Og efter lidt tid, om jeg til at spekulere på det selv også... ER der regler for hvilken side hunden skal gå i .. Altså ved ejerens højre eller venstre side (når man går tur) ?? I så fald, er der nogle af jer der vil fortælle mig det.. smiley

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken side?
  • #1   14. apr 2011 Altså jeg ved ikke om der er nogle regler om det, men personligt har jeg det bedst med Mocca går inderst smiley .. Det kan hun også selv bedst lide, for så kan hun rigtig gå og snuse ude i kanten :b

• #2   14. apr 2011 Regler og regler.. Det er der vel ikke. Men jeg går altid med min ved venstre side. Det er der to indlysende fordele ved: Når en hund skal gå "plads" er det ved venstre side.. Så er det jo nemmere for den at vide.. Den anden ting er, at hvis man færdes i tra´fikken skal man som fodgænger gå i venstre side. Og så har man hunden væk fra vejen smiley

• #4   14. apr 2011 En "rigtig" plads når man træner er ved førerens venstre knæ/side. Så er højre handling er hvor hunden går på højre side.

Men når man går tur er der for os ikke nogen rigtig side at gå på. Men jeg har det bedst med at have Ifur inderst og mig ud mod vejen.

• #6   14. apr 2011 Jeg prøver at lærer Joy at gå pænt ved venstre side, men hun skal lærer at løbe ved siden af cyklen bliver det på højre side.

• #7   14. apr 2011 Tak , jeg mener jo også venstre side... Der har jeg altid haft mine hunde smiley Men blev da helt i tvivl...
    Men blandede mig nu ikke i den snak de havde.. smiley

Kommentér på:
Hvilken side?

Annonce