hulllkkkkkkkk hulllkkkkkkkk
ozzy blev bidt i går, hulk. han var i dagpleje hos min veninde, som han har været før, når jeg har skullet noget i mange timer. hun har 2 schæfere og de plejer at kunne enes, men jeg ved ik hva der skete igår, da jeg hentede ozzy, vi var i haven, ozzy stod li så stille ved siden af mig, pludselig uden varsel flyver den voksene schæfer på ham. ozzy forsøger selvfølgelig at komme væk, men det lykkedes ik. der var jeg ved at brænde sammen, han ville ik slip, men det kom han til, for jeg vred hans halsbånd mange gange rundt, så han ik kunne få luft og tog ham MEGET hårdt i lysken, det kunne han ik li, så han slap. kunne godt se bagefter, jeg kunne ha risikeret at blive bidt, men jeg ligeglad, han skal ik bide min lille skat, sådan et møgdyr. så nu skal han ik passes der mer. jeg er negativ. er der nogen der har en ide om, hvorfor den pludselig bed ozzy? shæferen har aldrig bidt nogle før. kan det være fordi ozzy er ved at blive lidt mer "hanhund". eller kan det være at han lader sine frutrationer over den anden schæfer(hvalp) går ud over ozzy??
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 189
selv go dag til dig:)
jan 2009
da jeg desværre måtte af med min gamle rotte sidste sommer, han fik dårlig ryg:( syntes jeg ik jeg magtede en rotte igen, så valget stod mellem bokser og shar pei og jeg har ik et øjeblik fortrudt, han gør mig så glad hver dag, han er sjov, glad, mega fræk, han er bare skjønne:)
men jeg har da været nervøs for ham nogle gange, han er blevet opereret i øjnene 2 gange. 1 gang inden jeg fik ham og igen da han var 17 uger, men så har der heldigvis heller ik været noget siden. og så er hans øre lidt trælse, men ellers er han sund og rask og fin. jeg har oz været nervøs for det shar pei feber. hvordan udarter det sig
jan 2009
jan 2009
ja det er muligt, men så har det været signaler som vi mennesker ik har kunnet læse, men han er kæk:) og flabet
jan 2009
håber det er ok, jeg ringer i morgen.
hilsen marianne
jan 2009
tusind tak for en rigtig go snak i går:) det var jeg glad for. du fortalte mig mange goe ting, jeg kunne bruge, det er dejligt TAK
marianne og ozzy
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 66 Hunde: 5 Annoncer: 1 Emner: 355 Svar: 14.424
God bedring med din hund
jan 2009
tak:)
hulllkkkkkkkk