{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

nogen må have hund? {{forumTopicSubject}}

Jeg bor i en ejendom der ejes af en privat udlejer, og der såt i kontrakten der ikke må være hund, men inden jeg flyttede ind sagde hun at vi godt kunne finde d af at lave et tillæg til min kontrakt når jeg fandt mig en lille hund, jeg bor på 3 sal og der flyttede nogen ind på første sal med en labrador på samme tid og de fik lov at have hunden. så lavede jeg en forespørsel til hende i torsdags på en lille hund jeg gerne ville købe, men pludselig skal jeg ligge 10.000 kr i ekstra depositum for at må have hunden.. og dette har hun aldrig sagt i den mundtlige aftale vi lavede. dem på første salen har heller ikke lagt depositum på 10.000 kr.

Er der nogen der kender den paragraf der siger at hun ikke kan sige ja til nogen og nej til andre?

HJÆLP!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen må have hund?
  • #1   10. apr 2011 Måske har de andre som har hund betalt større depostitum fra starten? Egentlig er det rimeligt nok synes jeg, for en hund slider på gulve osv, ville selv betale ekstra hvis jeg blev bedt om det tror jeg

• #3   10. apr 2011 Derfor vil jeg ikke bo ved private, de kan finde på mærkelig ting :S

Men nej, jeg tror ikke der findes nogen paragraf. Du må jo prøve at snakke med hende, og sige at du ikke forstå det, da de andre ikke skulle betale noget... Og for guds skyld, få det på skrift! En mundtlig aftale er ligeså bindende som en skriftelig, men en mundtlig er rigtig svært at bevise! Medmindre du har optaget det smiley

• #4   10. apr 2011 Det er udlejer selv der bestemmer om nogle må have hund mens andre ikke må. Sådan er det ved private. Har selv boedet ved private to gange og hvor jeg glad for at bo i en boligforening nu.

• #5   10. apr 2011 Du kunne evt tage kontakt til lejernes lo. De kan helt bestemt rådgive dig, i forhold til det.

• #6   10. apr 2011 Nu er det jo desværre set mange gange at hunde har ødelagt ret så meget, så et eller andet sted forstår jeg godt at udlejer vil have ekstra depositum.

Men om den er gangbar, aner jeg ikke.

• #8   10. apr 2011 kan god forstå din udlejer.. jeg har set en lejlighed der skulle laves for 200.000 kr fodri en hund havde ødelagt den.. og synes genneralt at indskuet er højer de steder man må have hund, his lejlighederne er pæne... men kender ikke reglerne for det.

men synes det er fedt hun er åben for det med hund, rigtig mange udlejer er nemlig ikke

• #9   10. apr 2011 Hvis jeg var dig ville jeg bare betale, med mindre udlejer er til at tale med?
    For hvis ikke det står i kontrakten smiley

Kommentér på:
nogen må have hund?

Annonce