{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Forslag til ny kurv? {{forumTopicSubject}}

Vi er alle 3 ret trætte af den kurv Enzo har. Den var super dejlig da han fik den, men efter første tur i vaskemaskinen begyndte fyldet at klumpe sig sammen. Nu kigger vi efter ny, men det må ikke være en med fyld af det der vat-halløj man også putter i bamser.

Hvilke kurve har I til hundene?
Vil meget gerne se links smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til ny kurv?
  • #1   8. apr 2011 Hejsa...
    Jeg har sådan en her:
    (link fjernet)

• #2   9. apr 2011 Wendy: Nogle af dem er egentlig meget fine og dejligt med en madras i skumgummi. Men jeg er ikke interesseret i at 10% af de penge jeg betaler for sengen, går til Rødovre dyreinternat. Dem støtter vi ikke.

• #3   9. apr 2011 Fluffy har udover sin sækkeseng fra Østrand også denne kurv, vi vender bare den turkise del af puden op af og den har været vasket flere gange uden problemer.

(link fjernet)

• #4   9. apr 2011 Nej ok... Fair nok...
    Marianne får lavet sengene på et beskytte værksted hvor det er handikappet børn som bygger dem.
    Alle sengene er hånd malet og det er Marianne selv der har tegnet alle motiverne.

Var bare et forslag.

• #5   9. apr 2011 PS: Den dobberman han som ligger i den ene seng er far til min blandings hund. labben som ligger i den anden er moren til min hund :o))

• #6   9. apr 2011 Hov jeg har dog klippet sløjferne af den *LOL* så tøsede er vi ikke her i huset...

Gizmo havde en alm blød kurv med faste skumgummi sider osv hvor jeg bare puttede et tæppe i bunden og den er her endnu og har holdt i 9 år smiley

• #7   9. apr 2011 Vi har os bar købt sådan en plastic kurv, så han ikke ville bide i den.. også har vi et par tæpper liggende i den, købt i dne lokale dyrhandler..

• #8   9. apr 2011 Ja jeg har da også en plastik kurv, den bliver bare kun brugt til legetøjet, hundene gider den i hvert fald ikke *LOL*

• #9   9. apr 2011 Jep og det gids de ikke, nej her vil man have bløde kurve hvor man kan bruge kanterne som hovedpude *LOL* Det gør heller ikke mig noget, synes også det ser hyggeligere ud med de bløde smiley

• #10   9. apr 2011 Vi har lige købt denne --

(link fjernet)

Den er stor & lækker og begge bulldog er vilde med den.

Den er købt i Zoo City til omkring 400 kr.

• #11   9. apr 2011 Hvad er der galt med Rødovre Dyreinternat??

Har ingen holdning, da jeg aldrig har brugt et internat, men du lyder meget sikker??

• #13   9. apr 2011 min hund hun har et gråt lammeskind i sofaen at ligge på, Det bliver dagligt rystet og kan faktisk godt håndvaskes med uldsæbe, hvis dette skulle blive aktuelt. Min hund hun elsker sit lammeskind, og hun vælger selv tit at putte der hvis døren til soveværeset er lukket.
    Ynglingspladsen er nu på sengetæppet på dobbelsengen, nede i fodenden hvor hun også sover om naten.
    På gulvet i stuen har hun en sort pude/kurv af bomuld, ved faktisk ikke helt hvad fyldet er i den da der heldigvis ikke bliver bidt i den, Faktisk bruger hun sjældent denne kurv. Jeg bruger den dog til at dække hende af i når vi spiser da hun fra sofaen af kan tigge helt utroligt via kropssprog. Når jeg beder hende vente i kurven på gulvet, kan vi bedre ignorrer hendes forsøg på opmærksomhed.

• #14   9. apr 2011 Najda: Den kurv du linker til ser dejlig blød ud, men det ligner at det er det samme irriterende fyld som der er i de fleste kurve og også i den Enzo har?

Jeg har godt nok overvejet en plastik og så med en madras af skumgummi, men han putter meget med hovedet på kanten af kurven, så han kan holde øje med det hele.

• #15   9. apr 2011 A&D det er det også men det er syet på en måde så det ikke flytter sig eller klumper sammen. min er i hvert fald vasket mange gange nu og den er stadig fin.

• #16   9. apr 2011 en sækkepude, jeg arvede en fra naboens børn, og Lotus elsker den,
    betrækket kan tages af og vaskes

Kommentér på:
Forslag til ny kurv?

Annonce