{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

Jeg bliver bare så glad !!! {{forumTopicSubject}}

over at få tilkendegivet af fremmede hundeejer , at de kan se en stor forskel på Bertils adfærd fra da jeg fik ham for 7 mdr. siden og så nu.

Hele 2 gange skete det igår på min fridag , da Bertil og jeg nød foråret nede ved søen.

Først var det manden som fulgte sin datter i skole , der lige ville sige hej til Bertil og bukkede sig ned.
Jeg forklarer ham , at Bertil er lidt sky af sig pga. sin lidt hårde start hos den psykisk syge dame , men at han ikke gør noget.
Til det svarede manden ;
Jamen det ved jeg jo godt , for vi har da hilst på hinanden for længe siden og kan jeg da se, at han er blevet meget bedre ( ganske rigtig fordi ,nu sad Bertil imellem hans ben og nød at blive kløet lidt )
Nøj hvor blev jeg glad og stolt over at Bertils , Fru Nielsen og mit samarbejde bærer så tydeligt frugt at andre kan se det.

Vi gik så ned til søen og hyggede rigtig dejligt og længe og til sidst møder vi så manden med den smukke Border. Straks vil Bertil både lege med borderen OG hilse på manden.
Endnu engang for jeg af vide , at det er utroligt som lille Bertil har udviklet sig og blevet meget mere tillidsfuld overfor fremmede.

Når jeg tænker tilbage på hvordan Bertil var da jeg fik ham , kan jeg da også tydeligt se fremskridt af de store , men ligefrem få det af vide af fremmede er bare så dejligt.

Måden jeg har rettet Bertils tillid op på , har bare været

kærlighed kærlighed rutiner rutiner kærlighed rutiner og masser af tid..

Jeg tvivlede ikke et sekund da jeg så ham , om at han skulle med mig hjem , selvom han ikke ville over til mig og jeg måtte ikke røre ham.
Jeg vidste inderst inde , at jeg ville kunne give ham det der skulle til , for at han kunne få et godt liv.
Jeg har ikke søgt oplysninger , hundeadfærdsterapeuter eller noget , jeg har ganske enkelt lyttet til mit hundehjerte og handlet intuitivt på Bertils behov.

For pokker hvor er jeg stolt over resultatet med Bertil smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg bliver bare så glad !!!
Kommentér på:
Jeg bliver bare så glad !!!

Annonce