{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Hvorfor er hunde egentlig så underlige {{forumTopicSubject}}

Eller, forsøger de mon bevidst at modarbejde os?

Jeg har en hund som er udpræget B-hund. Vækker man hende før kl 14, er hun sjældent interesseret i at stå op.
Når min alarm ringer om morgenen, trisser hun hurtigt ned i sin kurv, for det er skideirriterende at jeg bakser rundt..

Sådan er hun året rundt, og har altid været det..

Meeeen! Når jeg er i sommerhus, og dermed på ferie og gerne vil sove til jeg vågner, så er hun jordens bedste vækkeur.
Hun vågner mellem 7 og 9, og hvor man normalt kan sige "kom og put" og få en varm hundekrop ind mod sig, så sætter hun sig bare og glor på mig, og piver evt. lidt til jeg står op..

Hvorfor skal hunde være sådan på tværs??

Hvad gør jeres hunde af fuldstændig misforståede ting?..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er hunde egentlig så underlige
  • #1   7. apr 2011 Haha ja det er da klart den vil da ud og hygge sig smiley men ja bamse laver da også nogle finurlige ting hvergang man ligger ham op i sengen hvor han elsker at være hos min mor betyder det ikke han vil det hos mig... så hvergang jeg har ham på ferie hos mig så hopper han op i sengen.. det er så fint men to sek efter hopper han ned igen... så står han dælme og hyler fordi han vil op og man skal jo bære ham op selvom han udemærket godt kan hoppe op og det gør han ti gange på en nat PÅ TVÆRS JA DET TROR JEG NOK!!!

• #4   7. apr 2011 Hehe ja det er da typisk når de gør sådan... Jeg har nu været ret heldig med både Fluffy og Gizmo for ingen af dem var/er til at drive op om morgen og når jeg går morgen tur med Fluffy så skynder hun sig at tiss og lave det hun nu skal og så vil hun bare hjem og sove videre *LOL*

• #7   7. apr 2011 Densetsu,
    ja, Basse fylder også det hele..

Jeg har en stor seng, og en dobbeltdyne, alligevel ender det altid med at jeg har røven ud i det kolde, fordi min kvote af dynen underligt nok bliver mindre og mindre og mindre..

Nadja,
    sådan er Basse normalt også.. Jeg kan bare ikke liiige lure hvordan jeg forklarer hende at den ISÆR gælder i weekender og sommerhus? smiley

• #9   7. apr 2011 Anja du skal jo alligevel snart til at stå op på mærkelige tidspunkter så hun er vel bare ved at træne dig *LOOL*

Jeg ved ikke hvordan du skal forklare hende det, hjælper det ikke at vende ryggen til hende???

• #10   7. apr 2011 Nadja,
    haha! Det er sq da derfor smiley

nej, det gør ej, dumme dyr..

Normalt beder jeg hende bare putte (for hun putter på kommando) og hun kommer jo ofte sent i seng, og holder sig altid lææææænge, så der er ikke nogen reel grund.. Hun vil bare uuuud i haven!! Kan være der er friske nye dufte man bare SKAL rulle sig i jo?

• #11   7. apr 2011 Ej en medløber,
    også på det område smiley

• #12   7. apr 2011 Præciiiis!..

Om det så betyder at de løber rundt i nabolaget for at støve deres moar op, eller om de flytter ind hos fremmede er et fedt!

• #13   7. apr 2011 Oh yes! smiley Glemmer jeg nok aldrig smiley synes det er en fantastisk historie!.. høhøh!..

Den har samme status hos mig, som Mettes Kaido i kirkens fiskedam smiley

• #14   7. apr 2011 Vores grand danois vaps har set sig gal på nogle hunde-figurer jeg har stående i et glas-skab, så han trykker flere gange om dagen sin fedtede snude mod glasset og glor på dem ;D hvorefter han gør og brummer.
    Skøre hund!

Kommentér på:
Hvorfor er hunde egentlig så underlige

Annonce