{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

"jordæderi",også i den grad {{forumTopicSubject}}

gør min mops.Han er 3 år nu,og fra dag 1.har han "delikaseret" sig med at æde jord hvert forår,han æder og æder jord.Han får disideret mopsetørfoder,2.gange om dagen økologisk vådfoder,og der står altid en skål med tørfoder,og han GIDER ikke altid spise sin mad.Så jeg har tit og ofte smidt mad ud som har stået en dag.Det har jeg simpelthen ikke råd til,så nu kommer det i køleskabet,og serveres næste dag.

I går på fortovet,skulle han lige aflevere en høm-høm,den "hang i laser",den var sort,så jeg måtte hjælpe lorten ud,og nogle grinte,andre så forundret til,men jeg rød i hovedet hev lorten ud,og putte i en pose.

Kort og godt,er det farligt med jordæderi ????,og hvorfor gør han det???
og er der andre herinde på h.g,der har samme problem ???

Og når jeg tænker på hvor kræsen han er,med sit halvdyre foder

hilsen vibeke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "jordæderi",også i den grad
  • #1   5. apr 2011 Jeg følger lige med her. - Jeg har en Boston terrier som gør det samme, jeg har dog ikke oplevet problemer med afføringen. Det startede med at han spiste græs, men nu står den på jord, så ofte han kan komme til det.

• #2   5. apr 2011 Min venindes tæve gør det samme .. tror dog det er mås eller rødder hun finder frem til... men hele herligheden tykkes og synkes...

• #3   5. apr 2011 susi & plette.

tak for dit råd vedr.tørfoder og våd foder.Det du skriver vedr.kræsenhed,så er jeg jo begyndt at tage foderet væk,og serverer det næste dag.Men jeg er så heldig at,han faktisk godt kan lide sit mopsetørfoder.(royal canin),så hvad skal jeg ellers serverer for ham ???.
    Og-nej,jordæderiet,kan bestemt ikke være sundt.Men ellers har han en perfekt mave-læs afføring,og så lidt i snor når jordæderiet tager fat.
    friskt græs æder han også,og DET er jeg ikke nervøs for.

venlig hilsen
    Verners "kok og oppasser"

• #4   5. apr 2011 Jeg passede engang en kollegas hund i 3 uger da hun skulle på ferie. Vi var en tur på stranden, og hunden åd i et ubevogtet øjeblik noget sand.

Det endte med at jeg midt i påskeferien måtte have hunden til dyrlæge, da den havde mavesmerter. Det satte sig som en prop i overgangen mellem tynd- og tyktarm.

Det kostede 10.700 kr. at få hunden opereret på en helligdag! Prøv lige at spørg hvordan man har det, når det ikke er ens egen hund!!

Så mit råd er at få stoppet det jord æderi. Det kan gå hen og blive en dyr fornøjelse.....

Kommentér på:
"jordæderi",også i den grad

Annonce