1.683 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

hvalpe stjålet i hornbæk hvalpe stjålet i hornbæk

efter et grimt indbrud / hærværk i mit hjem den 28/3 fik jeg stjålet 5 hvalpe af racen chihuahua /staffordshire bullterrier .
De3 af dem er fundet , men der mangler stadig 2.

De 2 der savnes er en tæve, brindle, ca 1,5kg , 5mdr gammel og han , brindle, ca. 2,5 kg 5 mdr
Dusør gives .
Henv. til Jenni Olsen tlf 40631340

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalpe stjålet i hornbæk
  • #1   3. apr 2011 Det var dog forfærdeligt og jeg håber virkelig at i får de 2 sidste hvalpe hjem igen!!

Er det blandinger af de 2 racer og har du evt. billeder af de manglende hvalpe?

• #2   3. apr 2011 Hvor frygteligt. Håber i finder dem i god behold.

• #3   3. apr 2011 jeg forsøger at ligge nogen på senere.

Det er virkelig frygteligt da de andre hunde ihuset havde fået tæv.

Moren er en staffordshire bullterrier og faren er en lille chihuahua. Hvalpene er meget specielle og let genkendelige.

Politiet har gode spor, dna, bil type samt at gerningsmænd der indleverede hvalpe på internat kendte til afstamning . Hvalpene har ikke været sat tilsalg og min adresse har kun været kendt af meget få personer .

Der er frit lejde til at indlevere de sidste 2 hvalpe på internattet i rødovre ( hvor de 3 andre blev indleveret )

Håber at i alle vil være opmærksomme på hvem der har fået sig ny hvalp og kontakte mig så de små kan komme hjem .

Jeg Har brug for al hjælp og opbakning til at få Novo og Lulu Malou hjem

• #4   3. apr 2011 Hvor er det frygteligt.. Jeg håber virkelig du får dine hunde hjem igen

• #5   3. apr 2011 Åh nej dog ): Grusomme mennesker ):

• #6   3. apr 2011 Enig med Charlotte....

Hvor er det vildt at nakke hvalpe ... :S
    Og vildt at lave sådan en blanding ..

Tænker - Hvordan råder man hvalpekøbere ? man har vel ingen ide om hvilket sind de får...
    Sry - det er ikke det tråden handler om !

• #7   3. apr 2011 Jeg forstår ikke HVEM indleverede hvalpene ? Og hvis det var gerningsmanden hvorfor så stjæle dem i første omgang ?
    Håber du finder dem smiley

• #8   3. apr 2011 sidder her med min lille chi på skødet mens jeg læser dette...jeg bor 14 km. fra hornbæk...det er da nogle dage siden det er sket (28/3) hvor har du ellers efterlyst dem? håber da de kommer sikkert hjem:)

• #9   3. apr 2011 føj for en oplevelse...håber de små basser kommer trygt hjem, og at de andre hunde kommer sig over den traumatiske oplevelse...
    MEN........jeg må give de andre ret i, at det er en meget mystisk blanding..... hvorfor netop 2 så vildt forskellige racer

• #10   3. apr 2011 Hvad motiverne til at beholde 2 og aflevere de andre 3 kan jeg desværre ikke svare på .

Vær sød at holde jer til emnet at hvalpene er stjålet og ikke hvilken blanding de er medmindre det kan hjælpe med at finde dem.

Når alt er overstået og de to små er hjemme igen vil jeg med glæde svare på spørgsmål mht til blandingen - men indtil da handler det om at finde dem

• #11   3. apr 2011 Politi er på sagen og sagen har været i helsingør dagblad

• #12   3. apr 2011 okay det var om man evt. kunne gøre mere...har du prøvede nordkysten? (avis på nettet)

• #13   3. apr 2011 Jenni : Sætter du ikke nogle billeder ind ? ..

sidder lige og kigger på dba og guloggratis for at set om de kunne være derinde.

• #14   3. apr 2011 Held og lykke med at få de små hvalpe hjem igen, håber det ender godt og du giver en opdatering.

• nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Svar: 123
    #15   3. apr 2011 Puha stakkels små hvalpe og ende op hos sådan nogen modbydelige mennesker... Håber du snart får dem hjem igen... var jeg dig ville jeg holde øje med den blå avis... smide flyers i den lokale brugs så folk hvertfald er advaret hvis de prøver og købe dem, så kan de kontakte jer...
    evt os til lokale dyrlæge? hvis man køber sådan en hvalp skal den jo vaccineres og chippes?
    Du må endelig komme med update...

• nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Svar: 123
    #16   3. apr 2011 Hov havde læst det som 5 uger, min fejl... jeg skal vidst til og i seng nu...
    Men så skal du kontakte dansk hunderegistor og melde dem stjålet så kan de måske give besked hvis nogen tager hunden til dyrlæge.
    Men kontakt alligevel dyrlæge så hvis hun ser dem kan hun kontakte dig.
    Els gør de det ikke altid, selvom det lov...

Kommentér på:
hvalpe stjålet i hornbæk

Annonce