hvem er dum? {{forumTopicSubject}}
min mors hund er nu ankommet... den skal feriere til på søndag.
Og den lystrer så ABSOLUT ikke på sit navn (eller på noget andet) Så jeg besluttede at gå en tur og træne *Laika*
men pølsestykker på lommen og tålmodighed i den anden.
Vi gik ned til byens legeplads fordi Laika havde mest travl med at snuse end med at koncentrere sig... vi gik først et par runder, så hun fik snuset færdigt.
Derefter begynder træningen, jeg starter selvfølgelig helt stille op. stopper, venter, siger navn - og roser+godbid.
Det gør vi en 10-11 gange, før jeg begynder at sige *Laika* mens vi går ganske stille. det går også godt.
Jeg føler hun har fattet det og slapper rigtig dejligt af.
vi går lidt hurtigere tempo og jeg vender mig om, giver lang snor og kalder *Laika* det går også rigtig godt. Hun lunter hen til mig og nupper ros+pølse det fortsætter vi med 3-4 gange...
Så begynder tøsedyret at, når jeg kalder og vender mig, kun at komme hen forbi og gå igen.... ikke det fjerneste var hun interesseret i pølse+ros...
Jeg forsøger at fortsætte, men lidt mere entusiasme i stemmen men det ender faktisk med hun spytter pølsestykkerne ud på jorden..........
hehe...
Så vi besluttede at gå¨en snusetur og så hjem.
Så hjem kommer jeg, lettere forvirret og med fedtede pølsestykker i lommen, for selvfølgelig skulle hun da også lige lave stort - og fordi hun normalt ikke laver noget før hun har spist aftensmad, tænkte jeg ikke over at få poser med, så jeg måtte jo bruge pølse-posen....
hm.... måske fatter hun godt at hun skal komme når der bliver sagt *Laika*.... måske er hun bare fløjtende ligeglad
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.988
mar 2011
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 85
så måske er det bare fordi det IKKE er mærkepølser
hehe
Men lige nu, ligger der en veltilfreds hund og sover for min fødder...
feb 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 281
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
mar 2011
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 85
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 29
haber det kan være. til hjælp.
dldin hund er bestemt ikke dum tror bare den synes det blev kedeligt
jul 2008
Følger: 34 Følgere: 37 Hunde: 4 Emner: 124 Svar: 2.800
Vi trænede ikke udenfor, der var for mange ting og sager.
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 170 Svar: 1.891
hvem er dum?