26. feb 2007 Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
Nyt foder :) {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
nogle kan måske huske jeg oprettede en tråd for noget tid sidenang. min hunds pels. Den var begyndt at blive fedtet og han lugtede meget af hund. Jeg prøvede med fiskeolie, men det hjalp slet ikke.(jeg kan ikke finde tråden)
Chopper fik noget billigt foder fra lidle som han egentlig fungerede fint på, bortset fra hans pels.
Nå men nu har jeg altså trukket livremmen ind en ekstra gang og købt Eukanuba large breed. Indholdsmæssigt ser det super lækkert ud, det dufter dejligt og hunden fik lige et par hapsere og spiste det med velbehag.
Nå men det var bare lige en lille update og så glæder jeg mig til at se om det nye foder virker
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
fandt lige den gamle tråd
mar 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 11
-Faktisk fåes de billigt i England hvis du køber 2 sække på k9.uk tror jeg nok de hedder og de lev.hurtigt.
-Jeg købte fish4dog og sparede ca.100kr pr sæk.
-mange hunde fungerer ikke på korn især ikk hvede.
-Arion har vist heller ikk korn ihvertfald ikk hvede og markud muhle har heller ikke.Pøj pøj
feb 2007
Ved du hvor lang tid der går før vi kan se og mærke nogen forskel på pelsen?
feb 2007
Synes det virkede som en fornuftig sammensætning.
Har du andre ideer? Jeg er totalt lydhør
feb 2007
Hvor kan man købe taste of the wild henne? Og hvad prisleje ligger det i herhjemme?
feb 2007
dec 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 87
Og jeg ved at mange er kornforskrækkede - men det er jeg alltså ikke - og jeg har lige igen oplevet en "Allergihund" - som rent faktisk ikke havde allergi - men blev behandlet for svamp i ørene hos "anden dyrlæge" end den normale - og det var så det. !!
God fornøjelse med dit Eukanuba foder.
feb 2007
feb 2007
feb 2007
Jeg har heller ikke forstand på hundens indre på nogen måder, så nu må vi bare se om det ændre sig og så tror jeg vi giver eukanuba et halvt års tid og ser om det bliver bedre. Jeg tror ikke 1-2 måneder er nok.
Jeg er glad for jeg ikke har en allergi hund, det er godt nok besværligt! Og da også synd for hunden for sådan noget som godbidder må da også være ret svære at få fat i.
Nyt foder :)