{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nanoq....
  • #1   29. maj 2006 Jeg står stadig klar til at overtage ham ;0).....hold op en charmetrold!

• #2   29. maj 2006 Hvor er de bare gode. Han er altså bare en kær trold......han ser også mere udhvilet ud nu.....men det var jo også nogle hårde dage for ham i sidste uge ;o)

Dejligt, at han har lært tegnet for nej.....det er nok det vigtigste tegn når man har 2 banditter i den alder.

Eddie ser da også vældig tilpas ud med hans nye bror......lidt sjovt, at de ser så forskellige ud.....jeg tænker på deres ansigtstræk og øjne.

Har de det godt sammen ?

• #3   29. maj 2006 hej susie,

Ja de har det vildt godt sammen... Hvis de ikke er sammen piver eddie, og nanoq skraber på døren. De vil ikke gå tur uden hinanden er med, og så elsker de at tonse rundt og lege, især med en plastikhunde-ting, som de rev hovedet af, så de har en hver, men det gider de heller ikke, så den slås de også om. Der har kun været et par gange hvor de for alvor har knurret af hinanden, det var da nanoq tog eddies 'godbids-ben', det ville han alligevel ikke have. Og helt ærligt har der stort set ikke været et eneste uheld siden nanoq flyttede ind. Eddie er blevet meget mere rolig og gør næsten aldrig. Det er bare så skønt at have dem begge to. VI holder så forfærdeligt meget af dem begge allerede. Ligenu ligger nanoq for mine fødder og eddie i sofaen. Der er et par ting de begge har til fælles det er deres snorken og prutten... *gg*

• #4   29. maj 2006 hvor er det altså bare godt at du fik nanoq hjem til dig, det er altid det bedste når "historierne" ender lykkeligt:o)

Kommentér på:
Nanoq....

Annonce