{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

øv nyt fra opdrætter.. {{forumTopicSubject}}

Fik lige en øv opringning her til morges fra tyskland..
Vores nye faml medlem, som vi skal hente på lørdag har været for tæt på hans far, som lå og gnaskede ben, så han er blevet bidt i halsen, og der er nu et lille hul..
Men han har været forbi dyrlægen, og han mener ikke at det skulle være noget problem at han skal til danmark på lørdag..
Det bliver dejligt at skulle hente ham hjem.. sidder nu og ser billeder af ham avleren har sendt til mig med et lille hul i halsen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øv nyt fra opdrætter..
  • #3   29. mar 2011 Det var da synd for den lille hund men godt opdrætter er ærlig.. Min fik et lille hul i øret af sin far her den anden dag fordi hun ikke lige forstod han ikke ville have hun kravlede på ham

• #4   29. mar 2011 Ja helt klart det er rart med en ærlig opdrætter,, men vi skriver også sammen dagligt på mail, og har snakket sammen ca en gang om ugen i tlf.. lidt sjovt når det foregår på tysk og engelsk..

• #5   29. mar 2011 Det er super dejligt når man har en god kontakt

• #6   30. mar 2011 Nej hvor spændende Heidi.. Ville ønske det var mig der skulle have en hvalp. smiley Men jeg har vist nok i mine 2 drenge.. Glæder mig til at se ham og kan godt forstå at du ikke kan vente til på lørdag. smiley

• #7   30. mar 2011 Takker alle sammen,,

Det er så lige blevet rykket en uge mere, så det bliver først d 9 vi skal hente ham,, opdrætteren syntes ikke at såret så så godt ud her til morgen, og hun vil ikke sende ham afsted før hun er helt sikker,,
    Dejligt med en opdrætter der ikke kun tænker penge..
    Ja Kirsten vi glæder os helt vildt,, men han er jo ikke helt bebs mere..

• #8   30. mar 2011 Det er da slet ikke til at holde til.. At skulle vente en hel uge mere.. smiley Godt det ikke er mig. Jeg kunne da slet ikke holde ud til at få udskudt afhentningen smiley Hvor gammel er han? Vores Harry fik vi heller ikke fra helt lille af. Han var 4 1/2 måned inden vi fik ham. Det tog jo lidt tid at overbevise familien om at vi skulle have hund nr 2.

• #9   30. mar 2011 nej det er rædselsfuldt, jeg har slet ingen tolmodighed, også fordi vi har forhandlet så længe, ham vi har valgt var jo ikke første valg, men pga hans blide væsen og sind, blev opdrætter og jeg enig om at han var bedst sammen med Voltaire, som jo også er noget forsigtig..
    Han er fra d 25-07 2010.. men hold fast han er dejlig..

Kommentér på:
øv nyt fra opdrætter..

Annonce