{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789

Endnu en plejehund {{forumTopicSubject}}

Fik en plejehund hjem i går fra internatet hvor jeg arbejder smiley

Skulle ordne hans pels fordi den lignede noget der var løgn - og de ved hvor meget jeg elsker pelspleje smiley

Men synes da lige i skulle se den flotte hund der gemte sig under alle de knuder smiley
http://hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=61246

Bær over med at der er ujævnheder rundt omkring ;D Hunden nægter at få trimmet ansigt og det er kun min 2. langhårshund nogen sinde jeg trimmer ;D

Har så også valgt at beholde ham i pleje, til han finder et nyt hjem. Han hygger sig så godt med mine hunde smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en plejehund
  • #1   29. mar 2011 Flot stykke arbejde.:) Du kan hvis noget med en trimmer.:P
    En skam det skal så langt ud før der bliver gjort noget
    Tar du ham så med til internatet hvor han får en ny chance eller beholder du ham?.:)

• #2   29. mar 2011 Gud hvor er han flot.. smiley hold da helt op.

• #3   29. mar 2011 hvor er han dog blevet fin smiley og sikke glad han ser ud

• #4   29. mar 2011 hvor er han blevet super flot smiley hvem der dog bare skulle have en hund mere

• #5   29. mar 2011 Nøj en løve at se på smiley Han er godt nok flot!

• #6   29. mar 2011 smiley det er jo en hel løve smiley den er godt nok flot

• #7   29. mar 2011 Tak skal I have smiley
    Ja han er dælme en flot hund og han virker meget mere glad og fri i dag end før pelsen røg.

Og så er han fin som Chinese Crested smiley Alle mine andre planer om at gøre ham til en pudel gik jo i vasken smiley

• #8   29. mar 2011 hvor blev han flot er han en Løwchen??

• #9   29. mar 2011 Tinna: Hvor er du god smiley
    Og hvor er han dog sød uden al den pels ..

• #10   29. mar 2011 ODDS: Hans gamle ejere sagde at han var en pudelblanding, men jeg mistænker ham også før at være Löwchen eller en anden af de racer med samme type pels. Men tror også sagtens der kunne være noget mellempudel i ham.

• #11   29. mar 2011 Det er da utroligt en forskel.
    Han virker bare så glad og stolt og har hovedet oppe.
    Imponerende!
    Yorkien er nu også blevet rigtig flot.
    Komplimenter!

• #12   29. mar 2011 Ja sjovt må det ikke være at være hund med meget pels og mange filt, det er ret så bevægelses hæmmende for dem. Synes nu du har fået ham meget fin og grinede også fordi han ligner ala Chinese Cested ;o)

• #14   29. mar 2011 Inge: Tak skal du have smiley

Aino: Ja han gør sig godt som kineser smiley Han minder også utrolig meget om dem af sind ;D

Majbritt: Nej han er ingen ægte race af nogen slags, det tror jeg heller ikke på. Hverken pudel eller Löwchen - men mistænker ham for at være blandet af de 2 pelstyper, for han er rigtig blød - men har ru og stive hår ind imellem. Underlig pels.
    Jeg har selv haft en Löwchen med bog engang fra internatet. Det var meningen det skulle være min første hund - og den trimmede jeg ned som den skulle se ud smiley Desværre ville den bide, så den måtte aflives smiley

Kan godt forstå dine fingre kribler når du ser din venindes hund smiley Det ville mine også gøre ;D

• #16   29. mar 2011 Der er ikke noget som at ordne en hund så den ser flot ud :o) DVS det fedeste er at hunden er glad for det bagefter, det slår alt ;o)

• #17   29. mar 2011 Wow, du er dygtig.....Tør slet ikke forestille mig hvordan det havde set ud hvis jeg skulle gøre det smiley
    Er han kastreret?

• #18   29. mar 2011 Majbritt: Ville også ønske jeg havde en ægte pudel som jeg måtte klippe lidt i ;D

Louise: Men minder den race ikke også rigtig meget om Pudlen? Altså bare uden røv-pufferne? smiley

Aino: For mig er det ligeså vigtigt at jeg synes hunden er smuk bagefter, som at den har det godt. Tror aldrig jeg ville vælge at klippe helt ned - altså på hovedet, fordi jeg synes det er virkelig grimt smiley Jo self hvis hundens pels var helt ødelagt ;D

Lotte: Tak smiley Nej han er ikke kastreret. Har dog truet ham med at gøre det med en sløv ostehøvl op til flere gange, hehe ;D

Anita: Ja det er lidt synd, men kan i dette tilfælde godt forstå ejeren, som jo fik en blodprop og røg på sygehuset.

• #19   29. mar 2011 Tinna
    Ha ha Kan jeg godt forstå. Han var ihvertfald også velkommen her hvis han var smiley

• #20   29. mar 2011 Tinna: Nemlig ;o)

• #21   29. mar 2011 Hvor er han fin!..

Han ser så glad ud med dne nye frits..

Han ligner en rock-star med det lange pandehår!! Det er total sejt til ham! smiley :D D:

• #22   29. mar 2011 Lotte: Det koster ikke alverden at få gjort smiley Og hunden er jo i forvejen billig når den kommer fra et internat smiley

Louise: Kender den slet ikke. Har kun læst om dem i bøgerne. Men de er også noget større, ikke?
    Det var mest pga klippet jeg spurgte smiley For den første klipning jeg lavede, tog jeg efter pudlen, så godt jeg kunne.

Anja: Haha en pivende rock-star smiley

• #24   29. mar 2011 PIa. Nu har jeg været inde og se nogle af dem og det kan der være noget om smiley Han er bare noget mindre. Han er omkring 35 cm høj og vejer vel en 8 kg. Som jeg kan se det er den anden en mellemstor hund? smiley

• #25   29. mar 2011 Nej det er det ikke smiley Stakkels ejer og stakkels hund. Er sikker på at den gerne ville have blevet hvor den var. Men håber at der bliver fundet en ligeså god familie til ham igen.

• #26   29. mar 2011 Helt ok smiley Ved faktisk ikke om det er sådan en der bor herude. Den ligner nemlig. Men der er vist også en anden race som minder om pudlen, men ikke er det smiley

Er ikke så stærk i den slags racer ;D

• #28   30. mar 2011 Jeg synes han er meget smuk - men nu er jeg også til den type hunde, med en masse pels smiley

Kommentér på:
Endnu en plejehund

Annonce