update på god mavefornemmelse..... {{forumTopicSubject}}
Hmm ja man kan godt blive skuffet, familien der havde ringet på Bama ringede aldrig tilbage, men sådan er det og vi leder selvfølgelig videre efter det perfekte hjem til den "lille" mand.
Jeg synes bare det er svært, men det er jo fordi det er de forkerte der ringer på ham, og nogen bliver MEGET sure over at vi ikke bare lige smider ham i en bil og aflevere ham hos dem. Men undre mig over at folk virkelig kan tage det som et eller andet møbel man bare lige smider af et eller andet sted.
"jamen vi vil udstille ham", "vi har en lille chi tæve som sagtens kan afrette ham" jamen jamen nu er et godt hjem vigtigere for os end nogen der vil udstille ham, og nej han skal ikke gå alene sammen med en lille chi for det er da kun en gang han langer den poten under leg så er det da slut. " det skal du slet ikke bekymre dig om" JO det skal jeg......
Bliver sgu så ked over alle de der tosser der siger sådan noget.
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 5 Emner: 104 Svar: 874
så i dag skrev jeg selv til ham at han ikke skulle kontakte mig mere, da det ikke var rette hjem. så hellere lede videre efter de helt rette.
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 5 Emner: 111 Svar: 855
Han er en bulderbasse, men det er de fleste jo på 10 mdr. Og hellere sige nej til 100 som at få ham retur igen om 1-2 eller 3 mdr fordi folk ikke har tænkt sig om. Og jeg er nok meget mere obs på dem som ringer på ham nu efter at der kommer flere og flere på OBS listen, det er jo ikke legetøj, og når han så er så stor som han er vil han jo altid få skylden hvis der sker noget.
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
Hatten af for det.
okt 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 17 Svar: 894
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 50
mar 2005
Noget jeg kan blive virkelig harm over er : Er prisen fast ( de har ikke engang mødt hunden endnu)
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
Men , ja det er svært. Så tror man lige lykken er gjort, og så kommer folk lige til og sige noget, der gør man allivevel ikke føler de er de rette.
Håber du fnder et godt hjem til smuksakken.
mar 2005
update på god mavefornemmelse.....