{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

update på god mavefornemmelse..... {{forumTopicSubject}}

Hmm ja man kan godt blive skuffet, familien der havde ringet på Bama ringede aldrig tilbage, men sådan er det og vi leder selvfølgelig videre efter det perfekte hjem til den "lille" mand.

Jeg synes bare det er svært, men det er jo fordi det er de forkerte der ringer på ham, og nogen bliver MEGET sure over at vi ikke bare lige smider ham i en bil og aflevere ham hos dem. Men undre mig over at folk virkelig kan tage det som et eller andet møbel man bare lige smider af et eller andet sted.

"jamen vi vil udstille ham", "vi har en lille chi tæve som sagtens kan afrette ham" jamen jamen nu er et godt hjem vigtigere for os end nogen der vil udstille ham, og nej han skal ikke gå alene sammen med en lille chi for det er da kun en gang han langer den poten under leg så er det da slut. " det skal du slet ikke bekymre dig om" JO det skal jeg......

Bliver sgu så ked over alle de der tosser der siger sådan noget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  update på god mavefornemmelse.....
  • #1   28. mar 2011 jeg blev også kontaktet af en på min lille pige. han ville komme lørdag, men havde en masse undskyldninger så ville han komme i går aftes skrev han var kørt hjemmefra men kom aldrig.

så i dag skrev jeg selv til ham at han ikke skulle kontakte mig mere, da det ikke var rette hjem. så hellere lede videre efter de helt rette.

• #3   28. mar 2011 Krumme det er han helt sikkert også, og det er ikke noget ondt i ham, kan lege både med voksne hunde og hvalpe på egen alder, men de skal selvfølgelig have str med sig for ellers går det jo galt.

Han er en bulderbasse, men det er de fleste jo på 10 mdr. Og hellere sige nej til 100 som at få ham retur igen om 1-2 eller 3 mdr fordi folk ikke har tænkt sig om. Og jeg er nok meget mere obs på dem som ringer på ham nu efter at der kommer flere og flere på OBS listen, det er jo ikke legetøj, og når han så er så stor som han er vil han jo altid få skylden hvis der sker noget.

• #4   28. mar 2011 Ærgeligt, med dejligt du ikke bare kaster ham ud til hve som helst.
    Hatten af for det.

• #5   28. mar 2011 du har så ret Anja...jeg har selv en amr.bulldog og en chihuahua og nej de skal ik gå alene for det siger nemlig bum med poten bare en gang det "rigtige" sted og så er den mindste færdig. så man kan godt starte med at holde en lang ferie så de rigtig kan vende sig til hinannden under opsyn. men selv den dag i dag er mine hunde ik alene de er så heldige at de har en "mormor" som passer dem hver dag når jeg tager på arbejde. jeg håber du finder nogle dejlige og forstående hunde mennesker som vil passe godt på din Barma:)

• #6   28. mar 2011 Jeg bliver rigtig glad når jeg læser om opdrættere der ikke bare afhænder deres hvalpe for enhver pris.Jeg synes egentlig ikke vi blev spurgt om ret meget da vi købte vores 2 cavalierer,da det er en ret blød hund synes jeg det er meget vigtigt at fortælle folk om det og prøve at sikre sig at folk ved hvad de går ind til.

• #7   28. mar 2011 Da vi købte vores den første tæve blev vi heller ikke spurgt om så meget, men kan være fordi jeg selv er god til at fortælle hva vi vil og hvem vi er.....

Noget jeg kan blive virkelig harm over er : Er prisen fast ( de har ikke engang mødt hunden endnu)

• #8   28. mar 2011 Alene den bemærkning, Er prisen fast , ville være nok til jeg blev skeptisk.
    Men , ja det er svært. Så tror man lige lykken er gjort, og så kommer folk lige til og sige noget, der gør man allivevel ikke føler de er de rette.
    Håber du fnder et godt hjem til smuksakken.

• #10   28. mar 2011 Tak og vi skal nok finde det helt rigtige hjem til ham. Har bare denne dårlige samvittighed overfor ham da vi har løbetid og han ikke rigtig kan lege med pigerne da han jo er alt for interesseret, men en uge mere så er vi færdig hele vejen rundt og ind til da har han fået lov til at komme på playdate hos hans anden søster som bor hos min søster og svoger kun 2 km fra os.

Kommentér på:
update på god mavefornemmelse.....

Annonce