{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Hjælp r førstegangs ejer af pomeranian {{forumTopicSubject}}

Er lige blevet ejer af den skønneste lille pomeranian tæve, der er født d.8/10-10, har kun haft hende i en uges tid, og kunne virkelig godt bruge gode råd fra folk med erfaringer omkring denne race, mht mad osv.

Og evt. kunne anbefale et godt hundetrænings sted i nærheden af København N.

Venligst Kogles ejer, Aya

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp r førstegangs ejer af pomeranian
  • #1   27. mar 2011 Hvad vil du vide?

• #2   27. mar 2011 er selv førstegangs ejer af en pomeranian , men selvom det er bedårende lille hund, så pas på med at løfte/bære og pusse nusse for meget omkring den, selvom den ikke er til at stå for. lær den at være selvstændig lige fra start- det kan udløse store problemer i dagligdagen hvis den bliver alt for " afhængi" af dig ( taler af erfaring). Men dette gælder sikkert mange hunderacer. hvad vil du vide omkring maden??

• #3   27. mar 2011 Ja, det blir alt for hurtigt "mors" hund.. Den er farlig.. det har jeg allerede bemærket, men da den er fra landet har jeg anskaffet mig en hundetaske, og tager den ned i den når vi skal ud på hundepladsen, hvor hun frit løber og lystrer..

Ang. råd.. Ville meget gerne vide hvad kost der er anbefalet til dem af nogen der har erfaret det??

• #5   27. mar 2011 Jeg er lidt forvirret omkring hvad du har brug for hjælp til.. Ang foder, har du så ikke fået en hvalpepakke med fra opdrætter hvor der er foder og anvisninger?

• #6   27. mar 2011 snak med din dyrelæge om kosten hvis du ikke har fået råd fra opdrætter. jeg bruger eukanuba CALM til kahla med det er noget beroligende i ( som også findes i zylkene) så hvis din hund ikke er stresset angst og utryg ville jeg ikke anbefale det til din hund. eller en dyrehandel de ved som regel også hvad der passer til hvilken hund.

• #7   27. mar 2011 Jeg bruger Specific til min Pomeranian, det findes også i en Puppy - Small Breed udgave som er den du ville skulle bruge... Det kan kun købes ved dyrlægen..

Men ja, uanset hvilket foder du vil have så snak lige med dyrlægen for at være på den sikre side smiley

Og så vil jeg ikke umiddelbart anbefale dig at gå med hunden i en taske, hun skal ud og lære at gå i snor, så kan hun blive båret på når hun har fundet ud af at verden ikke er farlig smiley

• #8   28. mar 2011 Tak for svarene, snakker lige med min dyrlæge.. Lige pt da det er en hund fra landet på knap et halvt år, har jeg hende i taske ud til hunde pladsen men prøver hvergang med små skridt at få hende tryg omkring det, da hun aldrig havde haft et halsbånd på før. og har kun haft hende i en uge så det er en stor mundfuld for hénde, men hun er faktisk rigtig dygtig allerede.. smiley

• #9   28. mar 2011 lok hende nogle skridt med nogle gode guffere, så skal hun nok følge med smiley

Kommentér på:
Hjælp r førstegangs ejer af pomeranian

Annonce