{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Alene sammen - hvornår ? {{forumTopicSubject}}

Godmorgen (:

Pedro har fået en ny legekammerat, Pixie og de 2 fungerer rigtig godt sammen, men kan dog lege ret vildt (Pedro er chihuahua og Pixie Chi/mops) Der har indtil videre ikke været nogle problemer udover at lille Pixie er lidt dominerende ang mad og Pedro bliver hidsig når hun forstyrrer ham når han sover.

Har ladet dem
Være adskildt indtil videre, når jeg ikke har været hjemme.. Bare for en sikkerheds skyld så de kunne lære hinanden ordenligt først.. Hvornår ville i lade dem være alene i samme rum (vi snakker i timer af gangen) ? Pixie har boet her siden d. 15..

God søndag MM og Vufferne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene sammen - hvornår ?
  • #1   26. mar 2011 Tak til rotterne og upti ejj... JO det er lørdag... Hold op hvor var jeg da lige vågnet smiley

• #2   26. mar 2011 Vi havde ikke vores adskilt når de var alene, heller ikke de første par gange.

Vi begyndte at træne "alene hjemme" efter ca 14 dage med Vitus og Simba. Vitus var fra start en del større end Simba og kan godt være lidt voldsom. Men min erfaring er bare, at de tit at bedre til at finde ud af det selv, end hvis vi blander os for meget.

Vi har absolut ingen problemer haft med dette smiley

Jeg ville personligt ALDRIG skille dem ved hjælp af et gitter, da det højest sandsynligt vil resultere i at de (eller en af dem) vil stå og pive, hoppe og kradse for at komme sammen...

Alt held og lykke smiley

• #3   26. mar 2011 Tusind tak Amalie og Mark .. Tror heller ikke jeg vil holde dem
    Adskilt.. For synes de fungerer godt sammen, de putter allerede sammen og de har i dag delt et gnaveben, så tror nok det går sådan.

Var også mere for at høre andres erfaringer - for det med alene sammen, hvornår, havde jeg faktisk ikke lige tænkt over (:

Kommentér på:
Alene sammen - hvornår ?

Annonce