{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Foder ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa HGer, jeg står over for en ret svær beslutning, jeg vil jo gerne min hund det bedste. Jeg skal vælge imellem noget foder til ham, lige nu er han på Hill"s Healthy Mobility Medium og jeg giver 499kr for 12kg, syntes det er ret dyr, og han har ikke altid været på det foder, inden jeg fik ham købte den gamle ejer lidt forskelligt foder fra de forskelige supermarkeder, og han havde rigtig meget aføring og gjorder det også inden for, men nu da jeg har skiftet,, er hans aføring find og han besøger kun uden for, 2 til 3 gange om dagen, men ville endelig gerne skifte da penge ikke er det jeg har mest af, og vil gerne bruge det på noget andet til. så har for hørt mig lidt om noget andet foder som hedder super premum NUTRA NUGGETS og har læst lidt på det, og der er næsten det samme i som det andet jeg køber til ham nu, men koster kun 330kr for 15kg og han skal have mindre mad om dagen end det andet.
Hvad syntes i og har i nogen form for erfaring med det her foder.

Her kan i se hvad der er i det: og måske samlinde det ?

http://www.nutranuggets.dk/?DK/Produkter%20til%20hunde/Nutra%20Nuggets/PERFORMANCE.aspx

http://www.hillspet.dk/products/product.aspx?pid=227&packform=Bag

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder ?
  • #1   23. mar 2011 Jeg bruger Nutra Nuggets Performance og er godt tilfreds. Vores hunde bliver brugt på jagt og prøver, og de fungere fint.
    I forhold til indhold, så ser Nutra Nuggets bedre ud end Hills, hvor der er hvede tilsat.
    Nutra Nuggets maintenance ligger tættest på den Hills du bruger nu i fedt og protein:
    http://www.hundeogkattefodershop.dk/shop/nutra-nuggets-maintenance-220p.html

• #2   23. mar 2011 Personligt synes jeg simpelthen ikke at man som hundeejer kan tillade sig at sige man ikke vil købe et foder til sin hund som den fungere godt på bare fordi det er dyrt... Det skulle du nok have tænkt på inden du købte hund. Og så lige til din info hvad nu hvis den bliver syg og skal køre special kost resten af sit liv?? Det er rigtig dyrt, min køre på Hills l/d foder til leversyge hunde og hun må ikke få andet, men det koster altså 799 kr for 14 kg, jeg synes da også det er dyrt, men det er MIT ansvar min hund får det den fungere på.

• #3   23. mar 2011 Undskyld mig, men i min verden er der altså forskel på, om man er nødt til at fodre sin hund med specialfoder pga. sygdom, og så have en sund og rask hund, der kan tåle lidt af hvert. Min hund får Royal Canin, det koster kr. 509.- for 15 kg. Men det er ofte på tilbud i enten Maxizoo eller Plantorama til kr. 349.- (lige nu). Så køber jeg et par sække ... men når alt kommer til alt, så spiser jeg jo heller ikke Engelske Bøffer hver dag - det bliver oftere til hakkedrenge smiley

• #4   23. mar 2011
    Nadja nu uden sin smukke Gizmo :-((( .
    Tænkte nok jeg jeg ikke skulle havde skrevet om at det var dyrt, for der er nok nogen som for ond i røven over det, jeg tager ansvar for min hund ellers ville jeg jo nok ikke for høre mig om der var nogen som syntes det var godt, hvis han skulle på noget foder fordi han var syg så skulle han være på det også ville det være lige meget med hvad det kostede har en kat som for noget foder som hun skal leve på reste af sine dage om det er da ikke billigt ofr de det skal forbygge imod at hun ikke bliver syg igen, så tager sku ansvar for mine dyr, kunne bare ikke se at der kunne ske noget ved at skifte foder på ham, hvis det næste var det samme. og grunden til det blev hill"s var fordi at han hurtigt skulle skifte foder da han ikke havde det god med det fra rema 1000 så hvis ikke jeg gør noget for min hund så ved jeg ikke hvordan man tager ansvar åbenbart.

Men mnage tak til jer andre.

Kommentér på:
Foder ?

Annonce