{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drægtig tæve Wolfsblut??
  • #1   22. mar 2011 jo jeg har prøvet og min tæve gik i kalkchok så jeg bruger det ikk

• #2   22. mar 2011 men er det ikke sådan relativt normalt at en tæve kan risikere kalkchok uanset foder..
    jeg har ihvertfald fået anbefalet af dyrlægen at give tilskud under drægtigheden.

• #3   22. mar 2011 Nu har jeg haft en del hvalpe kuld og aldrig kalk chok,,,denne gang fik 2 tæver det og begge var meget tynde,,kedelig pels osv...

• #4   22. mar 2011 Vi bruger ikke tilskud til drægtige og diegivende tæver, tæverne får hvalpefoder de sidste uger af drægtigheden og mens hvalpene dier. Har små hunde og har aldrig prøvet at de fik kalkchok.
    Der er nok en vis logik i at Jeanettes hund fik kalkchok på Wolfsblut, da det jo er en lille hund (mener jeg da?), og man kan ligesom sige, at anbefalingen til en drægtig/diegivende tæve vel må være den samme som til hvalpe, og så skulle tæven have spist væsentligt mere af foderet (mener det er helt op til dobbelt ration), og det er simpelthen umuligt for en lille hund, der oven i købet er drægtig. Det var faktisk grunden til at jeg fravalgte Wolfsblut, for mine hunde er i forvejen ikke "grovædere"

• #5   22. mar 2011 hmmm okay.. så må jeg lige sondere terrænet for alternativer til når tiden kommer..

tak for svar.

• #6   22. mar 2011 jeg bruger det ihvertfald ikk i drægtigheden mere,,men gerne til hverdag da det er et super foder som hundene bliver rigtig pæne af

Kommentér på:
Drægtig tæve Wolfsblut??

Annonce