{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.246 visninger | Oprettet:

Amstaff VS SBT {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg har læst og læst og læst, men vil gerne høre lidt personlige erfarringer og lidt "uskrevne" facts om SBT.
Sagen er den at jeg om ca 2-3 år gerne vil have en hund mere, drømmen er jo en dejlig amstaff mere, men det kan jo ikke lade sig gøre, så jeg søger en hund der har samme sind og temp som en amstaff. Min erfarring med amstaff siger mig at det er en lynene intilligent hund, med krudt i røven når det gælder og ellers er det bare en sofahund. En hund der skal trænes moderat, og motioneres moderat. En der kan med alle hunde, men dog godt kan lege lidt voldsomt med hunde af samme størelse eller større. Jeg søger en hund med samme egenskaber, og ca samme størrelse eller mindre. Kan det være en SBT jeg søger? Syntes de er noget så smukke og en dejlig størrelse.
Fordi jeg spørger allerede nu er jo at for at jeg får den rigtige hund og jeg vil have sat mig ordenligt ind i racen mv.
Og hvordan foregår det med at blive skrevet op til en hvalp?. "Drømmen" er en tæve, blå m hvidt eller fawn med hvidt. Skal være stille og rolig, og ikke den der "klager sig mest" hvis i forstår. Jeg tager gerne til udlandet for at finde den rigtige hund. Kunne på sigt godt tænke mig at avle en smule på den, self alt efter udfaldet af denne "fantastiske" lov.
Mvh Annie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amstaff VS SBT
Kommentér på:
Amstaff VS SBT

Annonce