{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Resistente stafylokokker
  • #1   21. mar 2011 Desværre kan jeg ikke hjælpe men jeg vil gerne have lov at lytte med.
    Jeg håber du finder ud af noget

• #2   21. mar 2011 Man kan ikke med foder eller kosttilskud udradere en bakterie.

Det er ene og alene antibiotika, der kan det, og det er dyrlægen, der er den bedste til at finde den medicin, der virker på præcis den bakterie.

Jeg er bange for, at naturen må gå sin gang, hvis målrettet antibiotikabehandling er slået fejl. Og så er det desværre bedst med aflivning.

• #3   21. mar 2011 Jeg er meget enig med CH.
    Det vil i øvrigt også være noget rigtig skidt, hvis hunden får spredt de resistente bakterier til andre dyr eller endnu værre mennesker.

• #4   21. mar 2011 Det er møghamrende smitsomt, så han er selv i fare for at blive uhelbredelig syg, eller at give det til andre hunde som leger med den hvis ikke der findes en anden behandlingsform der kan hjælpe. At den er resistent over for 1 type antibiotika ville jeg ikke aflive for, men hvis den er multiresistent skal man virkeligt tage op til overvejelse om hundens liv er så meget værd at man vil risikere egen, og alle som kommer i kontakt med hundens, sundhed.

Man kan behandle bakterier topisk, med creme, men hvis vi snakker om dybergående infektion er der intet at stille op.

• #5   21. mar 2011 Jeg var til fordrag på KVL i sidste måned hvor der var en huddyrlæge der netop forskede i resistente stafylokkoer, Så hvis i ikke har haft kontakt med hende så får i lige hendes oplysninger i en pb.

• #6   21. mar 2011 Nadja mange tak

Kommentér på:
Resistente stafylokokker

Annonce