8.462 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
The sims 3 The sims 3
jeg er ude efter nogle snyde koder til sims 3 er der en kode hvor man kan få teenager gravid??
og er der en kode til så man kan få simmerne nøgne har ledt på nettet men intet held ..
0 synes godt om
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.414
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 20 Svar: 64
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.414
(link fjernet)
Jeg spiller uden point, det er lige en tand for indviklet for mig.
De mest vigtige regler er dem her:
OPSTART:
Du skal starte et nyt spil hvor din legacy familie skal være den aktive husholdning gennem hele spillet. Du må selv bestemme hvilket nabolag du vil spille i.
Udfordringen starter med en enkelt stifter som du selv laver i “Create a sim”, du bestemmer selv kønnet. Alderen skal være enten ung-voksen eller voksen. Dog kan mænd også være ældre, det vigtigste er at de skal kunne få børn. Du bestemmer selv deres personlighed.
Stifteren af familien skal bo på den dyreste grund i nabolaget, hvilket vil efterlade personen med 1.300 simoleoner til at købe inventar for. De engelske navne på disse grunde er i Riverview: 345 Riverblossom Hills Drive og i Sunset Valley: 15 Summer Hill Court. Sammenhængen mellem disse grunde er at de er store, tomme og koster 14.700 simoleoner. Det er meningen at det skal være svært i starten, og det er en vigtig del af udfordringen
Tryk for at læse resten af indlægget )
REGLER:
Du må IKKE snyde. Altså ikke noget med at give dem ekstra penge eller hjælpe dem med at få humøret højt! Du må godt bruge downloadede ting så længe at pris og humøreffekt matcher de originale ting i spillet. Ikke noget med at hente en seng der får dem udhvilet på en time
Alder og historieudvikling (er ikke helt sikker på de danske navne) skal være slået til, og levetid skal være sat på normal (90 dage).
Legacy familien skal være aktiv husholdning under hele udfordringen, og du må altså ikke skifte over til en anden familie. Hvis du gerne vil have en pause fra spillet bør du åbne et nyt spil og spille i dette.
Du må ikke lave ambrosia. Simmerne må gerne lære opskriften, men de må ikke forberede eller spise retten. Du må heller ikke bruge retten til at genoplive spøgelser.
Du må ikke genoplive døde simmere vha. videnskabslaboratoriet.
Simmere må ikke spise livsfrugt for at forlænge deres levetid.
Dine simmere må først blive ældre vha. fødselsdagskagen når spillet minder dig om at deres fødselsdag nærmer sig. Ikke før! Du behøver ikke bruge fødselsdagskagen, du kan også vente til spillet tvinger simmeren til at blive ældre.
Kleptomaner og skraldespandsrodere må gerne sælge de ting de finder.
okt 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 657
http://www.snyd.dk/snydekoder/the-sims-3-pc.html
okt 2006
aug 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 33
aug 2010
okt 2006
Der kommer også et spil, der foregår i middelalderen, det kunne være mægtig sjovt at prøve! ;o)
Jeg har dog ikke spillet Sims i 1½ år tror jeg, hvis ikke mere! Måske er jeg gået hen og blevet for voksen :oO
aug 2010
aug 2013
Følger: 1 Svar: 1
The sims 3