Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  The sims 3
  • #1   16. mar 2011 Prøv at spille Legacy udfordringen, det er meget sjovere ;o)

• #2   16. mar 2011 hvad er det ??

• #3   16. mar 2011 Det er hvor man spiller efter et "regelsæt".
    (link fjernet)
    Jeg spiller uden point, det er lige en tand for indviklet for mig.

De mest vigtige regler er dem her:

OPSTART:
    Du skal starte et nyt spil hvor din legacy familie skal være den aktive husholdning gennem hele spillet. Du må selv bestemme hvilket nabolag du vil spille i.
    Udfordringen starter med en enkelt stifter som du selv laver i “Create a sim”, du bestemmer selv kønnet. Alderen skal være enten ung-voksen eller voksen. Dog kan mænd også være ældre, det vigtigste er at de skal kunne få børn. Du bestemmer selv deres personlighed.
    Stifteren af familien skal bo på den dyreste grund i nabolaget, hvilket vil efterlade personen med 1.300 simoleoner til at købe inventar for. De engelske navne på disse grunde er i Riverview: 345 Riverblossom Hills Drive og i Sunset Valley: 15 Summer Hill Court. Sammenhængen mellem disse grunde er at de er store, tomme og koster 14.700 simoleoner. Det er meningen at det skal være svært i starten, og det er en vigtig del af udfordringen
    Tryk for at læse resten af indlægget )
    REGLER:
    Du må IKKE snyde. Altså ikke noget med at give dem ekstra penge eller hjælpe dem med at få humøret højt! Du må godt bruge downloadede ting så længe at pris og humøreffekt matcher de originale ting i spillet. Ikke noget med at hente en seng der får dem udhvilet på en time
    Alder og historieudvikling (er ikke helt sikker på de danske navne) skal være slået til, og levetid skal være sat på normal (90 dage).
    Legacy familien skal være aktiv husholdning under hele udfordringen, og du må altså ikke skifte over til en anden familie. Hvis du gerne vil have en pause fra spillet bør du åbne et nyt spil og spille i dette.
    Du må ikke lave ambrosia. Simmerne må gerne lære opskriften, men de må ikke forberede eller spise retten. Du må heller ikke bruge retten til at genoplive spøgelser.
    Du må ikke genoplive døde simmere vha. videnskabslaboratoriet.
    Simmere må ikke spise livsfrugt for at forlænge deres levetid.
    Dine simmere må først blive ældre vha. fødselsdagskagen når spillet minder dig om at deres fødselsdag nærmer sig. Ikke før! Du behøver ikke bruge fødselsdagskagen, du kan også vente til spillet tvinger simmeren til at blive ældre.
    Kleptomaner og skraldespandsrodere må gerne sælge de ting de finder.

• #4   16. mar 2011 Det meste burde stå her :o) Om man kan gøre en teenager gravid, ved jeg dog ikke noget om.

http://www.snyd.dk/snydekoder/the-sims-3-pc.html

• #5   16. mar 2011 P.S. Jeg har dog ikke kunnet få det til at virke, når jeg har prøvet at fjerne censuren :o/

• #7   17. mar 2011 Jeg ved heller ik hvordan man får dem gravide? Spiller ellers meget sims smiley

• #9   18. mar 2011 Det er et fantastisk spil smiley glæder mig til at der kommer et nyt her i slutningen af marts smiley

• #11   18. mar 2011 Så vidt jeg har kunnet se, kan man kun gøre voksne gravide - det andet er en myte ;o)

Der kommer også et spil, der foregår i middelalderen, det kunne være mægtig sjovt at prøve! ;o)

Jeg har dog ikke spillet Sims i 1½ år tror jeg, hvis ikke mere! Måske er jeg gået hen og blevet for voksen :oO

• #12   18. mar 2011 Kan godt være det er en myte ?... Kunne ellers være meget sjovt smiley tror aldrig helt man bliver for gamle til det. Jeg bruger det i perioder til at "slå tiden ihjel" og bare koble fra, og slappe helt af smiley

• Rikke S
    Rikke S Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #14   10. aug 2013 Det er ikke nogen myte. smiley Der en eller ande mods som kan gør teenager gravide med. Hvis i har facebook, skal i søge på en gruppe der hedde Sims3danmark. Der kan I få det meste hjælp. smiley

Kommentér på:
The sims 3

Annonce